Ruurd31 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik heb genoeg mods gezien over trailers en aanhangers.Maar heb je ook echt aanhangers bij gta SA? Niet dat ik weet !!!!!! Trailers voor een vrachtwagen is alles wat je hebt, je kunt wel auto's achter een sleepwagen of tractor hangen, maar er is verder geen enkele kar/aanhager die je achter een wagen kunt doen. Alleen die ene, maar die kun je krijgen door een carspawner, zoals ze heirboven ook al zeiden. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Je kan wel karretjes aanhangen in de luchthaven kun je van die irritante slome wagens ergens aankoppelen onderandere:Trappen of baggagerekken btw die T-shirt kun je die kopen of is die gemod? Reageren
SilverDust Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Je kan wel karretjes aanhangen in de luchthaven kun je van die irritante slome wagens ergens aankoppelen onderandere:Trappen of baggagerekken btw die T-shirt kun je die kopen of is die gemod? Een Mod, Ik ken alle kleding uit San Andreas, En deze zit er niet bij. Ik weet niet wara je hem kan downloaden. Dus als je wilt weten waar stuur een PB naar degene die de foto had toegevoegd. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 kun je er dan ook in gaan rijden met die aanhanger der achter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.