Drikus Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Wie kan me vertellen hoe je hard moet fietsen met de missie van big smoke ( missie 1 ) zit je op een bmx ryder en big smoke rijden dan hard ik fiets er dan als een Lamzak achteraan...! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Dat is heel makkelijk: Druk w niet in een keer achter elkaar in, maar tik steeds op w. dus niet: wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. Maar: w w w w w w w w w w w w w. Dan fiets je harder. Kijk voor alle controls hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=161150 Reageren
Ramon Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Trouwens:Hoe meer spieren,hoe harder je gaat! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ja maar in die missie kan je nog niet naar de sportschool. Je kan wel BUFFMEUP gebruiken maar dan cheat je en krijg je steeds zo'n warning als je saved. Reageren
Drikus Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Als ik cheat en ik save daarna is het net zoals altijd ik krijg geen warning. Reageren
gta fan man Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Als ik cheat en ik save daarna is het net zoals altijd ik krijg geen warning. ik ook niet Bewerkt: 24 juli 2006 door gta fan man Reageren
rems GTA Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 waarom al gelijk cheaten bij het eerste level? Dit is erg jammer voor de levels die daarna komen. Ik ken zat vrienden die wapen codes gebruiken voor missies bij Gta. Bijzonder dom is dat. Maja.........Als jij het leuk vind Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Volledig mee eens, het leuke is nou juist om eerst een 9mm pistool te krijgen, daarna steeds betere wapens en mogelijkheden, Als je al meteen de wapen cheat gebruikt ,,tja Reageren
Drikus Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 ik vind het wel lachen maar teveel cheaten wordt zaai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.