Ramon Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik zag in het boekje van de Bartsmit voor maar 99 euro een echte Video camera!!! Ik harstikke blij dat ik zou goedkoop een camera kon kopen,Dus ik bedacht me geen seconde langer en heb dat ding gekocht. Dus ik was thuis,doe de doos open,en het eerste wat ik zie is een rood papiertje met witte letters,DIT IS GEEN VIDEOCAMERA,MAAR EEN CAMERA MET VIDEOFUNCTIE. En je bergijpt dat dat ff een *** moment was...Terwijl echt duidelijk in de advertentie,en het prijskaartje stond dat het een videocamera was. Dus ik dacht,najah pech...een camera met video functie is ook leuk. Maar toen ik hem ging testen was het ook nog eens super slechte camera,Er staat dat je 3 minuten kan filmen,en dan denk ik: 3 minuten per keer,Maar dat was niet zo: het is letterlijk 3 minuten zolang je de camera hebt. En dan nog de kwaliteit: binnen kan hij niet fotograferen en buiten is het vaagbeeld,met flits is het beter maar dan krijg je heel raar beeld. Gelukkig had ik het bonnetje nog,Maar helaas kon ik hem niet ruilen.Producten die in de aanbieding zijn mogen niet geruild worden,en toen had ik echt de neiging een molotov coctail in de Bartsmit te gooien . Dus waar ik eigenlijk naar toe wil gaan;Koop nooit een video camera bij de Bartsmit! ps: Ik heb nu gelukkig wel en hele goeie video camera (mét camera functie ) Reageren
killerfist Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Dat kan je verwachten voor zo'n lage prijs, en het is de bartsmit leuk voor speelgoed, maar niet voor videoapparatuur, daarvoor moet je naar de betere zaken gaan. Gelukkig heb je nu wel een goeie, vast niet bij de bart smit gehaald. Bewerkt: 23 juli 2006 door killerfist Reageren
Ramon Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Dat kan je verwachten voor zo'n lage prijs, en het is de bartsmit leuk voor speelgoed, maar niet voor videoapparatuur, daarvoor moet je naar de betere zaken gaan. Gelukkig heb je nu wel een goeie, vast niet bij de bart smit gehaald. Ik was toen nog 12 wist niet beter xD...Me ouders zeiden ookal: 'Nee joh moet je niet doen!' Had ik toen maar geluisterd! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Gelukkig had ik het bonnetje nog,Maar helaas kon ik hem niet ruilen.Producten die in de aanbieding zijn mogen niet geruild worden,en toen had ik echt de neiging een molotov coctail in de Bartsmit te gooien . Producten, waar je ze ook koopt, in de aanbieding of niet, kunnen altijd geruild worden. Mits met originele verpakking en kassabon erbij. Winkel kunnen wel heel makkelijk zeggen dat iets in de aanbieding niet geruild mag worden, maar dat is niet zo. Dat zijn zelf bedachte regeltjes die geen enkele rechtsgeldigheid hebben. De consumentenbond heeft bepaald dat een product ten alle tijden geruild/geretourneerd mag worden als de aankoop niet naar tevredenheid is. Je kan dus zelfs je geld terug eisen. Winkel zeggen ook altijd dat iets binnen 14 of 7 dagen geruild moet worden, terwijl wettelijk is vastgelegd dat dat wel (ik geloof) 6 weken na de aankoop nog mogelijk is.. Pak het ding maar gewoon weer in, en ga met de verpakking en de kassabon naar de Bart Smit. Ze moeten wel óf je geld terug geven, óf je mag iets anders uitzoeken. Ga desnoods met je ouders heen, want je hebt gewoon recht op geldteruggave. Reageren
killerfist Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ik was toen nog 12 wist niet beter xD...Me ouders zeiden ookal: 'Nee joh moet je niet doen!'Had ik toen maar geluisterd! Hoe oud ben je nu dan, ik zat al op die bartsmit site te zoeken maar ik kon niks vinden, beetje oud verhaal mischien? Bewerkt: 23 juli 2006 door killerfist Reageren
Spacecraft Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Gelukkig had ik het bonnetje nog,Maar helaas kon ik hem niet ruilen.Producten die in de aanbieding zijn mogen niet geruild worden,en toen had ik echt de neiging een molotov coctail in de Bartsmit te gooien . Producten, waar je ze ook koopt, in de aanbieding of niet, kunnen altijd geruild worden. Mits met originele verpakking en kassabon erbij. Winkel kunnen wel heel makkelijk zeggen dat iets in de aanbieding niet geruild mag worden, maar dat is niet zo. Dat zijn zelf bedachte regeltjes die geen enkele rechtsgeldigheid hebben. De consumentenbond heeft bepaald dat een product ten alle tijden geruild/geretourneerd mag worden als de aankoop niet naar tevredenheid is. Je kan dus zelfs je geld terug eisen. Winkel zeggen ook altijd dat iets binnen 14 of 7 dagen geruild moet worden, terwijl wettelijk is vastgelegd dat dat wel (ik geloof) 6 weken na de aankoop nog mogelijk is.. Pak het ding maar gewoon weer in, en ga met de verpakking en de kassabon naar de Bart Smit. Ze moeten wel óf je geld terug geven, óf je mag iets anders uitzoeken. Ga desnoods met je ouders heen, want je hebt gewoon recht op geldteruggave. Hmm.. Weet je dit heel zeker? Volgens mij werkt het namelijk niet zo. Ik dacht precies het omgekeerde, dat een winkelier wettelijk geen artikelen terug hóeft te nemen, zolang deze gewoon in orde zijn. Dit vervalt natuurlijk wanneer een winkel kenbaar maakt dat een artikel binnen een bepaalde termijn geruild kan worden, maar buiten deze termijn hoeft een winkel dan ook geen artikelen meer terug te nemen. Reageren
Ramon Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik was toen nog 12 wist niet beter xD...Me ouders zeiden ookal: 'Nee joh moet je niet doen!' Had ik toen maar geluisterd! Hoe oud ben je nu dan, ik zat al op die bartsmit site te zoeken maar ik kon niks vinden, beetje oud verhaal mischien? Ik was 12 ben nu 14,Ik heb ook op de bartsmit site gezocht,voor een plaatje..Ze verkopen hem trouwens niet meer. Reageren
Samurai Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik zoek ook een degelijke FOTOcamera, goedkoop, maar goede kwaliteit. En liefst ook filmpjes kunnen opnemen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik zoek ook een degelijke FOTOcamera, goedkoop, maar goede kwaliteit. En liefst ook filmpjes kunnen opnemen. Tip: kijk even op: kodak.com Daar heb je veel verschillende keuzes voor een foto camera. Let er wel op als je een goeie foto camera wilt dat je al gouw wat geld voor moet over hebben die goeie dingen zijn nou eenmaal niet erg goedkoop Ander kun je ook op marktplaats.nl kijke daar kun je goedkope 2de handse krijgen of Ebay.nl dat is een zeer vertrouwde handel site. Reageren
Cabron Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Dat is echt dom van bartsmit dat ze in de advertentie een Echte video camera neer gaan zetten en dan kom je er later achter dat hij maar 3 minuten kan filmen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.