Alexy Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten, dus doe ik het hier maar... Is het mogelijk om dingen uit GTAIII in GTA San Andreas te doen? Wat ik graag wil is namelijk dat als je in San Andreas bijvoorbeeld op een been schiet, dat het been dan net zoals in GTAIII er afvalt... Is dit mogelijk? Mazzel, Alex Bewerkt: 23 juli 2006 door Alexy Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Dit is volgens mij wel mogelijk, ik weet alleen niet hoe het moet en er is ook nog geen tut voor. [edit] Bump, Bump Sorry daarvoor! Bewerkt: 6 augustus 2006 door Donwell Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Wat ik graag wil is namelijk dat als je in San Andreas bijvoorbeeld op een been schiet, dat het been dan net zoals in GTAIII er afvalt... Is dit mogelijk? Dat is helaas niet mogelijk want dat is hardcoded. Je kunt wel dingen zoals bijv. gebouwen of zelf het hele eiland overzetten naar sa. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.