vegetassj22 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 hoi, ben ik weer nu heb ik hulp nodig met de missie 'N.O.E'. Hoe moet ik best vliegen want ik stort altijd neer in het midden van de rotsen... andere tips ook welkom Doei Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Het handigst is het om een goede flying skill te hebben, hierdoor blijft het vliegtuig stabiel. De beste route is zo veel mogelijk over het water. Dit is een handige en snelle route. Voor de terugweg hetzelfde, en het keren moet je boven water doen. Je kunt ook kiezen om helemaal buitenom te gaan, maar dat duurt langer. Bewerkt: 23 juli 2006 door HerrieM Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Zo zou ik niet vliegen, want dan heb je altijd nog opstakels. Je kan het beste aan de rand van de kaart vliegen. Dus opstijgen, naar het water zover mogelijk noord. Dan naar het westen vliegen, tot je aan het einde van de kaart komt. Daar naar het zuiden vliegen. Tot slot nog even een bocht maken en je bent bij bestemming aangekomen! EDIT: even kaartje gemaakt . Bewerkt: 23 juli 2006 door Dutchy3010 Reageren
vegetassj22 Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) bedankt, ik ben niet zo goed in vliegen maar ik blijf proberen EDIT: MISSION PASSED!!! bedankt jongens Bewerkt: 24 juli 2006 door vegetassj22 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.