Jump to content

Afschuwelijk vervelende error/bug

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok, ik word hier gewoon gek van, ik heb 2 problemen met mijn Main.scm:

1. Het eerste thread wat ik maak, dus de bovenste, verdubbeld alles; Bij een race komen er twee auto's, eigenlijk word het hele thread 2 keer gelezen, en kun je ALLES 2 keer doen.

Er is gewoonweg geen oplossing voor, behalve misschien weer ergens een nieuwe Main.scm te zoeken, en dan weer al mijn mods in te bouwen:(

2. Nog vervelender: Text werkt bij mij niet meer!!! Alle nieuwe missies/threads die ik na een bepaald moment heb gemaakt geven de text niet meer weer.

Dit was het geval bij zowel een Total conversation mod genaamd: "Mafia Story's" En bij het echte spel...

Ik hoop dat er andere oplossingen zijn dan een nieuwe main.scm aanmaken:(

Geplaatst:

1. Als je een create_thread hebt toegevoegt, haal die weg mischien leest hij dat gewoon uit zichzelf zonder een jump. Kijk ook even of er niet 2x naar die rthread word gejumpt.

2. Ik vind dit ook een erg raar probleem. Soms heb ik ook bij een van jouw zelfgemaaakte missies dat je soms wel de text ziet en soms niet. Mischien dat jij de text blokken te snel achter elkaar laat gaan. Verder moet je je text gewoon altijd in het blok MAIN zetten. Kijk ook na of je naam klopt met die in de scm, anders verwijder de text en voeg hem opnieuw toe.

Geplaatst:

Ik denk dat je op het eerste probleem een oplossing gevonden hebt!

Het tweede weet ik niet.... Ik begrijp het nog niet 100%

Geplaatst:

Wil iemand hier a.u.b nog even naar kijken?

>>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten. Als iemand je kan helpen zal hij dit met plezier doen! <<<

• 2 weken later...
Geplaatst:
Wil iemand hier a.u.b nog even naar kijken?

Ik denk niet echt dat iemand het hier zal weten anders was er al wel geppost, je moet het anders ff vragen op gtaforums.com.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...