San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Zeg hallo, het gaat wel erg offtopic hier, zit alsjeblieft niet zo te zeiken over 50. Zoals in de eerste post staat wil ik alleen top 5 rapper lijstjes zien. Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 1. Mike Shinoda ( al zijn rap in de gedeelte van Fort Minor en Linkin Park ) 2. Tupac aka 2pac 3. The Game 4. G-unit 5. Ne-Yo Heb jij iets over dit te vertellen PB ME ! Zit niet hier te discussieren , eh CenMan? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 zeur niet mensen Wees 's geen loser en stop gewoon met die posts.. Ga nou gewoon ff Ontopic of check de onderste post op de vorige pagina.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Nee, jij zeurt, dit topic wordt onoverzichtelijk door jou gezeur over 50, hij is tenminste geen watje zoals Gayme die niks meer terug durft te doen, alles voor de liefde. Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 hij is tenminste geen watje zoals Gayme die niks meer terug durft te doen, alles voor de liefde. Why not? Jij wilt een oorlog starten doet de liefde weg , haat arrives ! No.. En dat gezeik over Snitch en Gayme, quit it ! Ik ben zelf onpartijdig geworden. En die ruzie is toch groten deels gedaan? Reageren
LBG Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Het was grotendeels gedaan, tijdens de hele tijd dat Game met disses uitkwam tegen g-unit heeft 50 cent niks gedaan, en nu komt hij ineens met een mixtape hate it or love it... beetje laat mischien? En nu ga ik m'n mond houde voordat ik een waarschuwing krijg. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) hij is tenminste geen watje zoals Gayme die niks meer terug durft te doen, alles voor de liefde. Why not? Jij wilt een oorlog starten doet de liefde weg , haat arrives ! No.. En dat gezeik over Snitch en Gayme, quit it ! Ik ben zelf onpartijdig geworden. En die ruzie is toch groten deels gedaan? Volgens Gayme wel, maar hij heeft ZOMAAR INEENS (!) al zijn Beefs gestopt voor het vrouwtje Maar nu is G-Unit met de nieuwe mixtape gekomen (Hate It Or Love It) waar the Gayme als stripper staat afgebeeld (Feit dat hij Gay-Stripper was in de club van zijn moeder).. En nu is het weer beef volgens mij.. Nu staat'ie weer G-Unot te roepen en al die shit, dus Gayme spreekt zichzelf tegen en weet niet waar hij het over heet, Gayme is fake. GAME OVER! *EDIT: @ CenMan, volgens mij heb je de Beef dan niet helemaal gevolgd.. Heb je Bangadoshish niet gehoord? De mixtape van G-Unit West, daarin word de Gayme helemaal afgemaakt... Btw, wist je dat Gayme Jay-Z en Memphis Bleek wou dissen, maar de volgende dag naar Spider Loc opbelde om te zeggen dat hij er spijt van had Bewerkt: 26 juli 2006 door DaddyPimp Reageren
LBG Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Die foto was nep, als je bweijs wilt zeg het maar. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Ik hoop dat ik even ontopic mag posten. 1.Eminem 2.Tupac 3.50 Cent 4.The Game 5.G-Unit Bewerkt: 26 juli 2006 door gtaboy107 Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Nu zwijgen en doen wat het topic vraagt. Post je top 5 rappers. En zwijgen over The Game en G-unit (50cant) a'right. Jullie willen toch geen warn verwachten en ik denk niet dat General Lee wilt dat zijn topic op slot gaat dus Zwijg over die 2 en doe wat er gevraagt word. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Die foto was nep, als je bweijs wilt zeg het maar. Ik heb bewijs dat hij echt is, binnekort komt er een DVD uit met alle feiten over Gayme, zoals de Change Of Heart Show, de stripper foto, alles! Er was trouwens ook een filmpje van maar toevallig heeft Gayme de rechten er van over gekocht zodat niemand hem meer te zien kan krijgen.. Toevallig niet? http://www.myspace.com/rapinsider Bewerkt: 26 juli 2006 door DaddyPimp Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 1. Eazy E 2. Maino 3. Lil jon 4. Ludacris 5. LL Cool J Wat een discussie zeg. Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) * Bewerkt: 11 december 2006 door robertpsv Reageren
Blastov Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 1. 50 Cent 2. The Game 3. Eminem 4. Snoop Doggy Dog 5. Tupac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.