Jump to content

Muscle en procenten met vriendinnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand alstublieft een mod maken dat je nooit muscle verliest en dat je nooit procenten verliest van je vriendinnen

het is het enige wat ik nog nodig heb

Geplaatst:

Of misschien dat een mod gewoon weg haalt wat je nodig hebt voor je vriendinnen, zo dat je iedereen zo makkelijk kan daten als die 1e vriendin die je krijgt! (Ik weet de naam niet :sst: ) Maar van dat daten dat je geen %-en kwijtraakt is wel handig dan ja...

Geplaatst:
Of misschien dat een mod gewoon weg haalt wat je nodig hebt voor je vriendinnen, zo dat je iedereen zo makkelijk kan daten als die 1e vriendin die je krijgt! (Ik weet de naam niet :sst: ) Maar van dat daten dat je geen %-en kwijtraakt is wel handig dan ja...

Je bedoelt denk ik Denise. Het is inderdaad verder wel handig ja, dat je geen procenten verliest als je betrapt wordt ofzo...

Geplaatst:

Ik kan dit maken d.m.v. memory codes. Dan zal het wel op een (erg) simpele trainer lijken. Is dat goed? En ohja... Wil je dat vriendinnen status 100% is of dat wat je hebt wel erbij maar niet eraf kan?

Geplaatst:
Ik kan dit maken d.m.v. memory codes. Dan zal het wel op een (erg) simpele trainer lijken. Is dat goed? En ohja... Wil je dat vriendinnen status 100% is of dat wat je hebt wel erbij maar niet eraf kan?

Als je dat zou willen doen graag :)

Ik bedoel bijvoorbeeld als je net een nieuwe vriendin hebt met 0% en je gaat met haar daten dan heb je bijvoorbeeld 5%, maar als je een hele tijd niet date gaat er weer een paar procent van af.

Ik wil het dus graag zo dat er geen procenten af gaan ookal date je een lange tijd niet met haar, dus dat er alleen procenten bij komen als je met haar date.

Ik hoop dat het duidelijk is en alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

Oh ja dat Fat inderdaad zo laag mogelijk blijft en als het kan dat Sex Appeal altijd 100% is ongeacht van welke kleren je aan hebt etc.

Bewerkt: door Lance Dance
Geplaatst:
Sex Appeal gaat helaas niet lukken :-( . Verder nog iets want ben bijna klaar :Y .

Nope dan is het goed zo :)

Geplaatst:

Het is af.

Hoe werkt het.

1. Je start StatCorrecter.

2. Je start GTA: SA als normaal

3. En geniet ervan

Het is jammergenoeg niet getest. Dus als je een foutje hebt gevonden kan je het melden (Hier of via PB).

Download

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...