~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Kan iemand alstublieft een mod maken dat je nooit muscle verliest en dat je nooit procenten verliest van je vriendinnen het is het enige wat ik nog nodig heb Reageren
Nickonly Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Of misschien dat een mod gewoon weg haalt wat je nodig hebt voor je vriendinnen, zo dat je iedereen zo makkelijk kan daten als die 1e vriendin die je krijgt! (Ik weet de naam niet ) Maar van dat daten dat je geen %-en kwijtraakt is wel handig dan ja... Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Of misschien dat een mod gewoon weg haalt wat je nodig hebt voor je vriendinnen, zo dat je iedereen zo makkelijk kan daten als die 1e vriendin die je krijgt! (Ik weet de naam niet ) Maar van dat daten dat je geen %-en kwijtraakt is wel handig dan ja... Je bedoelt denk ik Denise. Het is inderdaad verder wel handig ja, dat je geen procenten verliest als je betrapt wordt ofzo... Reageren
Jarno Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik kan dit maken d.m.v. memory codes. Dan zal het wel op een (erg) simpele trainer lijken. Is dat goed? En ohja... Wil je dat vriendinnen status 100% is of dat wat je hebt wel erbij maar niet eraf kan? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik kan dit maken d.m.v. memory codes. Dan zal het wel op een (erg) simpele trainer lijken. Is dat goed? En ohja... Wil je dat vriendinnen status 100% is of dat wat je hebt wel erbij maar niet eraf kan? Als je dat zou willen doen graag Ik bedoel bijvoorbeeld als je net een nieuwe vriendin hebt met 0% en je gaat met haar daten dan heb je bijvoorbeeld 5%, maar als je een hele tijd niet date gaat er weer een paar procent van af. Ik wil het dus graag zo dat er geen procenten af gaan ookal date je een lange tijd niet met haar, dus dat er alleen procenten bij komen als je met haar date. Ik hoop dat het duidelijk is en alvast bedankt Reageren
Jarno Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Volkomen duidelijk . Wil je ook nog andere dingen zoals fat zo laag mogelijk blijft etc.? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Oh ja dat Fat inderdaad zo laag mogelijk blijft en als het kan dat Sex Appeal altijd 100% is ongeacht van welke kleren je aan hebt etc. Bewerkt: 24 juli 2006 door Lance Dance Reageren
Jarno Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Sex Appeal gaat helaas niet lukken . Verder nog iets want ben bijna klaar . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Sex Appeal gaat helaas niet lukken . Verder nog iets want ben bijna klaar . Nope dan is het goed zo Reageren
Jarno Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Het is af. Hoe werkt het. 1. Je start StatCorrecter. 2. Je start GTA: SA als normaal 3. En geniet ervan Het is jammergenoeg niet getest. Dus als je een foutje hebt gevonden kan je het melden (Hier of via PB). Download Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.