Fuffie Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 waar ik een rood vierkantje om heen heb gezet staat er deze site hosted by freewebs hoe haal je dit weg. als je een javascript heb geef hem dan. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Hmm, dat lijkt op reclame.. Normaal staat daar het laad-proces van de site, en zodra hij klaar is staat er ook "klaar".. Is dat in FireFox of Internet Explorer? Als je Fire Fox gebruikt, is er misschien wel een add-on te vinden die dat verwijderd. In dat geval moet je even kijken op de site van Mozilla, en zoeken bij de add-ons.. Misschien een off-topic vraag, maar waarom wil je dat weg hebben? Zo storend is het toch niet? Reageren
Fuffie Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik heb het echt nodig want ik wil een HTML site en geen reclame Reageren
Velaro Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Natuurlijk is dat reclame zoals RonaldVC al zei. Je hebt simpelweg een Freewebs-site gemaakt en dat zit vol reclame en dergelijke. Mede mogelijk omdat het geen betaalde website is, zoals de naam (Freewebs) al zegt. Dus: Als je een goede site wilt zonder reclame of andere dingen moet je gewoon een betaalde maken, dit kan prijzig uitkomen maar dan heb je ook meteen alles aangepast aan wat jij wil. Denk er dus nog eens over na. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Dit is een simpel javascriptje waardoor je een tekst daar kan laten weergeven. Waarschijnlijk als je er zelf een plaatst in je HTML komt je eigen tekst te staan. Maar zoals mensen al hebben gemeld is dit een gratis host en heeft dit zo'n ze beperkingen. Met een betaalde host heb je 99,9 % vrijheid en kan je doen en laten wat je wilt. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ja, volgens mij valt dat niet weg te halen toch..? Dat is toch weer beveiligd zodat het niet weg gehaald kan worden? Reageren
Argon Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Dit is een simpel javascriptje waardoor je een tekst daar kan laten weergeven. Waarschijnlijk als je er zelf een plaatst in je HTML komt je eigen tekst te staan.Maar zoals mensen al hebben gemeld is dit een gratis host en heeft dit zo'n ze beperkingen. Met een betaalde host heb je 99,9 % vrijheid en kan je doen en laten wat je wilt. Er zijn wel codes die doet mogelijk maken, maar die zijn verboden te gebruiken omdat je hoster (freewebs in jouw geval) reclame voor zichzelf wilt maken (logisch niet?). Misschien geeft je provider wel gratis host ruimte in België doet skynet (dacht ik maar ben er niet zeker van of het gratis is) dit en telenet (ik ben bij telenet en heb van hun ruimte gekregen). In Nederland zijn er ook providers die dit doen dacht ik (@home?). Reageren
Samurai Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Skynet geeft idd gratis hosting, je kan nu zelfs je eigen .net domein gratis bestellen! Reageren
Argon Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Skynet geeft idd gratis hosting, je kan nu zelfs je eigen .net domein gratis bestellen! Bedoel je dan bij skynet een .net domein bestellen of ergens op het internet? En zoja waar want gratis bestaat eigelijk niet echt he misschien is het dan een jaar gratis en daarna moet je gaan betalen ofzo? Reageren
Samurai Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Alle klanten kregen een mail, voor gratis domeinnaam, ik kijk het even na. Mail is verwijderd, maar als je met je klanten gegevens inlogd op een site, kan je dus je .net site aanmaken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hier zijn verschillende scriptjes voor de statusbar: Klik. Mvg, Flitskikker Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Dat mag je niet weg halen, Dat gene wat ook op je website staat mag je niet weghalen bij freewebs. Dat is het nadeel hun naam moet zichtbaar zijn. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Beeld -> Statusbalk uitvinken, maar dat heeft geen effect op andere mensen die de site bezoeken... Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Je moet wel bedenken dat je gebanned kan worden op FreeWebs als je het weghaalt. Ik weet wel een script om je eigen tekst erin te doen. Bijv: Welkom op blabla. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.