Drikus Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Wie kan me vertellen wat je bij welke garage kan doen bijv. in willowfield heb je een lowrider garage dacht ik kan iemand me zeggen wat je kunt doen bij de andere Reageren
ExploudeD Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Welk soorrt garages bedoel je waar je auto,s in kan zetten of tunings shops. Reageren
SilverDust Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Transfender is een beete voor de normale auto's. Dus geen Streetracers of Lowriders. Als je een Sultan, Uranus, Elegy, Stratum, Flash of Jester hebt ga je naar Wheel Archs Angels in Ocean Flats (San Fierro). Transfender voor normale auto's zit in iedere stad. Eentje in Los Santos (Temple) San Fierro (Doherty) Las Venturas (Come-A-Lot). Reageren
Drikus Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Thnx voor de garage tips Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.