Jump to content

Hoeveel % heb je GTA Vice City uitgespeelt?


Joriz

Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt?  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt?

    • 10%
      5
    • 20%
      6
    • 30%
      1
    • 40%
      2
    • 50%
      11
    • 60%
      6
    • 70%
      4
    • 80%
      7
    • 90%
      40
    • 100%
      0

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Ik weet bijna zeker dat niemand alle hidden packages op eigen kracht in z'n eentje zonder hulp van anderen heeft gevonden. Als je zie waar sommige verstopt zijn...

Ik heb er 99 zelf gevonden... Behalve diegene bij de filmstudio in dat huis waar je in moet springen... En ik heb hem 100%... Maarjah ik ben al 213 uur bezig :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    5

  • Marius

    4

  • Tim

    3

  • 8-Ball

    3

Top Posters In This Topic

Ik vind het zonde van je $Geld$ en van je Spel als je met cheats speelt ;)

Ik heb Vice City 100% uitgespeeld :puh: alleen vind ik wel jammer dat je alleen dat T-shirt krijgt.

Verder is gta vice city nu saai ik spaar voor San Andreas voor de pc ( als i uitkomt)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarmee willen ze denk ik de onnut ervan laten zien als je het spel uitspeelt. En ik heb toch helemaal niks voor Vice City betaald, en bij de ene savegame doe ik het mét codes en de andere zónder codes.

Ja :D dat vind ik een goeie manier baffie B)

Das NIET vals, de ene savegame is vals en de andere niet'' best wel goeie idee'' :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Degene met codes was ook de eerste. Ik dacht toen al dat je missies als Guarian Angels nooit met codes uit kon spelen. Nu heb ik met de andere save game alle missies toch maar even uitgespeeld zónder codes. Alleen gebruik ik de code ALOVELYDAY als het regent. Dan gaat het beeld bij mij stotteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
Stem effe voor hoeveel procent jij GTA Vice City hebt uitgespeelt.

Kies het dichtbijzijnde antwoord.

Ik heb het maar voor 25 % uitgespeelt. omdat ik nooit veel tijd heb gehad om het te spelen omdat ik meestal aan deze website werk. ;)

ik heb hem 100% uitgespeelt in minder dan 6 maand :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ehe, Ik maar 20%,Ik snapte de Missies niet, ik kwam niet verder als bij dat je dat gebouw op moest blazen met zo'n klein helicoptertje. Daar kwam ik niet verder mee. Maar ik kwam toch bij de 20% omdat ik alle zij 'missies' had gedaan zoals vigalante en paramadic en taxi enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zonde van je $Geld$ en van je Spel als je met cheats speelt ;)

Ik heb Vice City 100% uitgespeeld :puh: alleen vind ik wel jammer dat je alleen dat T-shirt krijgt.

Verder is gta vice city nu saai ik spaar voor San Andreas voor de pc ( als i uitkomt)

Ik wil even zeggen dat dit niet klopt want je krijgt niet alleen het shirt maar ook meer zoals:

Maximum health gaat naar 200%

Maximum armor gaat naar 200%

Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.

Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

Franky outfit in het Vercetti Estate.

Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Deze informatie heb ik gevonden op wikigta

Link to comment
Delen op andere websites

10% :$ (op de psp dan maar ik vind het een beetje saai)
Heb je het dan over VC of over VCS?

En waarom wordt dit topic eigenlijk steeds gebumpt? Ik bedoel, iedereen heet onderhand toch wel 100% gehaald!? 3,5 Jaar geleden misschien nog niet, maar nu lijkt me het overbodig dit topic weer aan te snijden. Nou ja, ik heb dus in ieder geval 100%, al lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...