The Angel Of Death Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 heeeeeelp ik ben nu al een tijdje bezig met gta vice city en ik kan geen enkele missie meer doenkan er soms iemand me helpen weet het me te zeggen he bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Hier zijn al 10 duizenden topics over gemaakt, bijna niet meer te tellen. En waarom maak je deze topic 2 keer aan? 1 keer is toch wel genoeg? EDIT door lantyz: Waarschijnlijk die delivery error weer, niet zijn fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Als ik niet weet welke missies je gedaan hebt kan ik je ook niet zeggen of er nog missies zijn, snappez vous? Dus geef ons wat meer info..! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 heb je alle properties?heb je alle hidden packages gevonden?heb je alle unique stunts gedaan? Zeg ff waar je bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Je moet ook nog alle rampages gevonden en gedaan hebben, alle missies met Top-Fun bus, alle sparrow checkpoints enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.