Jump to content

Wapens droppen

Recommended Posts

Geplaatst:
kun je wapens droppen bijv. in je savehouse?

Nee, je kunt geen wapens bewaren in je savehouse. De wapens die je hebt houd je gewoon als je je spel opslaat. En als je van hetzelfde type een ander wapen wilt, zul je het wapen van dat type dat je al hebt, weg moeten gooien voor die andere. Twee wapens van hetzelfde type is dus niet mogelijk, en je kunt ze ook niet in je savehouse bewaren... :N

Geplaatst: (bewerkt)

De Dildo kan je alleen vervangen door de Flowers of door een Cane (wandelstok) de Cane kan je makkelijk voor de Didier Sachs in Rodeo (Los Santos) vinden. [Kijk hier voor de overige vindplaatsen] Als je hem met een Flower wilt vervangen moet je hier voor de vindplaatsen kijken. Behalve die 2 kan je hem ook nog met een Vibrator vervangen, kijk hier voor de vindplaatsen.

San Andreas Wapens Pagina

Ik weet niet 100% zeker dat de Cane hem vervangt, maar van de Flowers en de Vibrator weet ik het wel, het kan ook wel zijn dat de Cane bij de Melee wapens hoort, dit lijkt me eerder dan bij de Gift items.

---

Behalve dat kan je natuurlijk ook dood gaan, daardoor raak je al je wapens kwijt, behalve als je met Katie Zahn en Barbara Schternvart 15% gedate hebt, hierdoor raak je namelijk de wapens bij het ziekenhuis/politiebureau niet kwijt.

EDIT: Pitbull had ook al even over de Cane verteld, alleen volgens mij replacet de Cane de Dildo niet, deze hoort eigenlijk bij de Melee wapens, dit staat alleen anders op Wikigta.org

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst: (bewerkt)

Persoonlijk twijfel ik er nog aan, waarom is een wandelstok een gift? Flowers, Dildo's en Vibrators kan ik begrijpen, alleen een wandelstok is toch bijna hetzelfde als een Pool Stick en een Golfclub ofniet?

Op andere site's staat ook dat de Cane bij de Melee wapens hoort, ik zelf zal het zo nog even controleren, of iemand moet me voor zijn.

EDIT: ik heb het getest, het is wel waar de Cane vervangt de Dildo. Ik vind het nog steeds raar dat het een gift is. (Volgens mij hoort hij meer bij de Melee wapens, maar hij vervangt de Gift wapens dus wel.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik dacht ook een lange tijd van: wat moet een vriendin nou met een stok?? Wel een beetje raar, maar goed...

>>> Door Dizzee: Ik zie je al meerdere keren onnuttige reacties plaatsen, hou hier alsjeblieft mee op... Dit is totaal offtopic.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...