Jump to content

Werkbalk

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik zit met een vraagje

Ik wil van die icoontjes in me werkbalk zetten alleen met slepen lukt het niet :N Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel :)

startbalkrx9.th.png

Geplaatst: (bewerkt)

Dat werkt niet :N ik krijg wel dit te zien: werkbalk2be0.th.png

Maar ik kan er op klikken tot ik een ons weeg maar er gebeurd niks ik en als ik er een icoontje bijv van Firefox in wil zetten krijg ik zo'n tekentje dat het niet kan :N

Edit aan de rechterkant van de balk heb ik dit: werkbalk3pc9.th.png

En dat kan ik wel over de balk slepen maar ook daar kan ik niets in doen wat ik ook prbeer :N

Bewerkt: door gammie
Geplaatst: (bewerkt)

Trek dat lijntje naar rechts tot je ruimte hebt. Dan moet je tussen dat ding en de Windows knop de icoontjes plaatsen :Y

EDIT: Dat lijntje vóór de edit XD

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Eerst haal je zoals ikt al zegt het vinkje weg bij werkbalk vergrendelen. Vervolgens schuif je met je muis (links ingedrukt houden) dat krinkelstreepje rechts naast start naar rechts.....in de ruimte die vervolgens ontstaat gooi je nu alle icoontjes die je daar wilt hebben (gewoon met slepen) en als alles klaar is breng je het kringelstreepje weer naar links, net zover dat alles zichtbaar blijft. Vervolgens weer het vinkje bij werkbalk vergrendelen aanzetten en voila: klaar is gammie :Y

Geplaatst:

Ik denk dat me pc niet goed wijs is hier nog een screen voor de duidelijkheid :) Als ik op dat linkse dingtetje klik kan ik het niet slepen dat rectse geval wel maar daar kan ik niets in zette hoe ver ik het ook uittrek :N:?

werkbalk4zq7.th.png

Geplaatst:

Je moet wel links klikken en niet met je rechter klikken.

Met de linker kun je dan naar links slepen zodat het dan daar weer terecht komt naast je startblok <===

TheGuardian :cya:

Geplaatst:
Je moet wel links klikken en niet met je rechter klikken.

Met de linker kun je dan naar links slepen zodat het dan daar weer terecht komt naast je startblok <===

Je dat doe ik ook ik liet het alleen even zien dat ik ook vergrendeling uit heb staan :Y

Geplaatst:

En lukt het dan nog niet?

Normaal moet het dan wel lukken hoor...

Je ziet daar toch die puntjes op je balk?

sluit alle internetkaders af, en hou je muis ingedrukt op die puntjeslijn zodat je die kunt slepen naar links.Zie dan wel dat alle venstersd gesloten zijn zoals internet, msn etc.

Normaal moet dat echt wel lukken...

Anders doe je iets verkeerd denk ik :puh:

Want je vergrendeling staat ook al uit..

Geplaatst:

T lukt dan nog niet nee :N en Als ik op die puntjes op de balk klik (met de linker muisknop) en vast houd en trek dan blijf dat ding gewoon staan :? (en alle intenret msn ect is dan afgesloten) Maar vroeger lukte het wel altijd sinds ik me vader windows Xp nederlands heeft gekocht doet hij zo vaag :-( En aan de recter kant heb ik dus ook die puntjes en dat kan ik wel slepen over de balk heen maar dat is niet de bedoeling ik kan ook daar niks in zetten :N zie screen daar zie je op dat ik dat ander wel heb versleept werkbalk5km9.th.png

Geplaatst:

Je sleept naar boven in plaats van naar links.

Je moet ook wel op het midden van de balk klikken, en niet op de bovenste rand van de balk.Want zo verhoog je je balk...

Je moet op de puntjes klikken en gewoon door je balk naar links schuiven.En dat moet echt wel lukken.Want ik zie telkens dat je het fout doet..

Geplaatst:

* Rechtermuisknop op een leeg stuk van je startbalk

* in het menu kies je de onderste (Properties / Eigenschappen)

Nu krijg je een venstertje, in het eerste tabblad staan een vijftal vinkboxjes, waarvan 1 de text heeft

"Snelstarten weergeven / Show QuickLaunch"

* Zet dit vinkje aan.

* OK

Is dit misschien wat je bedoelt ??

Geplaatst:

Klik met rechtermuisknop op de werkbalk.

Nu zie een een snelmenu, zoek Werkbalken en wijs er op met je cursor.

Nu krijg je een nieuw snelmenu.

Klik op Snel Starten.

Voila! Nu heb je standaard: Internet, Extern Bureaublad en Email, je kan er andere dingen bij in schuiven.

Veel geluk!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...