ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Doe het zo: Ik hoop dat je er wat aan hebt EDIT: De eerste is nooit te bewegen. ASPHALT Bewerkt: 24 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Le MrG Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 *Rechtsklik op de blauwe balk *Klik op Eigenschappen *Zet de instellingen: Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) * Rechtermuisknop op een leeg stuk van je startbalk* in het menu kies je de onderste (Properties / Eigenschappen) Nu krijg je een venstertje, in het eerste tabblad staan een vijftal vinkboxjes, waarvan 1 de text heeft "Snelstarten weergeven / Show QuickLaunch" * Zet dit vinkje aan. * OK Is dit misschien wat je bedoelt ?? Goudvis mijn groote Complimenten zonder jou was het niet gelukt Harstikke Bedankt het is gelukt ik vinkte het aan en walla de icoontjes verschenen al in de Balk Edit: Le MrG Bedankt voor de screen Bewerkt: 24 juli 2006 door gammie Reageren
XboxGta Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik ga dit hier posten omdat dit er een beetje mee te maken heeft: Je kan op een bepaalde manier het weer (weersvoorspelling,...) op je taakbalk krijgen. Weet er iemand waar ik deze kan downloaden Alvast bedankt, XboxGta Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Deze heb ik ook eens gebruikt. Werkt goed. Reageren
joshoon Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Deze heb ik ook eens gebruikt. Werkt goed. eej ja die had ik nog nooit gezien tnx Bewerkt: 1 augustus 2006 door joshoon Reageren
XboxGta Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Het is wel spijtig dat het in het engels is... Heeft er iemand mss een andere (simpele) in het nederlands ofzo Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) Die software van WhenU is alleen maar spyware, adware en andere vervelende dingen. Dus niet downloaden. Kijk hier: Klik Google Desktop heeft ook een weerbericht ingebouwd. Alleen zit er dan nog veel meer bij. Bewerkt: 2 augustus 2006 door flitskikker Reageren
joshoon Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Die software van WhenU is alleen maar spyware, adware en andere vervelende dingen. Dus niet downloaden. Kijk hier: KlikGoogle Desktop heeft ook een weerbericht ingebouwd. Alleen zit er dan nog veel meer bij. het klopt wat je zei toen ik hem gisteren instaleerde zag ik het gelijk is dikke spyware troep dus niet nemen op mijn toolbar van me radiozender zit ook wel een ingebouwde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.