Bongo Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Deze heb ik gemaakt, omdat ik nix te doen had. Het heeft wel lang geduurt Tips? of rates? EDIT: Ik heb geen brushes gebruikt. Bewerkt: 24 juli 2006 door Bongo Reageren
TheGuardian Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik vind de render mooi, alleen past de achtergrond er niet bij. Je kon de achtergrond wat kleurlijker maken.Want door de achtergrond die je nu hebt, is je render minder duidelijk.Ik moest eerst eventjes goed kijken wat je met "knight" bedoelde, erna zag ik het pas. Voor de rest is er alles goed aan 7.2 TheGuardian Reageren
Froop Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Hij is netjes, waarschijnlijk je beste. Ik zie dat je goed geprobeerd hebt om de achtergrond bij de render te laten passen. Op sommige plekken is de achtergrond wat te druk, mede door de snelle verwisselingen van helderheid. Probeer je naam er ook goed in te verwerken. Ik raad bij deze signature het font 'Trajan Pro' aan. Ga zo door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.