Jump to content

Joeys garage


Dx11

Recommended Posts

Hidden Interiors in GTA III

In GTA III is er eigenlijk nog niet echt sprake van een hidden interiors universe. De cutscenes van GTA III spelen zich veelal af in normaal bereikbare plekken, zoals Salvatore's villa of de toiletten in Belleville Park. Er zijn wel een aantal bijna onbereikbare lokaties, zoals Donald Love's appartement en Joey's garage en natuurlijk Ghosttown, maar deze lokaties bevinden zich allemaal in de normale spelwereld. Deze lokaties bevinden zich dus eerder in de blue hell dan in een hidden interior universe.

bron: wikigta,

de vraag is: hoe kom je in joey's garage? ghosttown en donald love's dak ben ik al geweest door te vliegen, maar hoe kom ik nou in joey's garage?

joey5c27sgaragepx1.jpg

Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

Om door de muur heen te komen moet je 2 keer de snellere gameplay code doen, pak daarna een auto en zet hem tegen de muur aan en stap uit, ga nu sprinten tegen de auto bij de muur, in een keer zul je in een gebouw zijn, dit kan je bijvoorbeeld uit proberen bij Joeys. Als er niks in het gebouw is, val je in de blauwe hel.

Hopelijk heb je hier wat aan...;)

Link to comment
Delen op andere websites

Om door de muur heen te komen moet je 2 keer de snellere gameplay code doen, pak daarna een auto en zet hem tegen de muur aan en stap uit, ga nu sprinten tegen de auto bij de muur, in een keer zul je in een gebouw zijn, dit kan je bijvoorbeeld uit proberen bij Joeys. Als er niks in het gebouw is, val je in de blauwe hel.

Hopelijk heb je hier wat aan... ;)

Time advances quicker: timeflieswhenyou

Very fast game clock: madweather

Faster game play: boooooring

welke?

Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

Is booooring niet voor slomere gameplay??
volgens mij ook alleen bij mij doet hij helemaal niks, met timeflieswhenyou, kan je wel 2x snellere gameplay, dus dat heb ik gedaan en een auto tegen de muur aan gezet enz enz, maar ik kom het gebouw niet in, is er iemand die het ooit is gelukt en het mij even wil uitleggen?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er eens een keer heen getelepoord met de LithJoe Ultimate Trainer 3.5. Alleen de coördinaten zal ik niet meer weten. GTA III heb ik er namelijk even afgegooid. Misschien dat iemand het even kan uitvogelen...

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

De screen van Joey's Garage op WikiGTA is van mijn hand, en ik heb deze niet genomen met behulp van een teleporter (Wat natuurlijk ook heel goed mogelijk is), maar met de Map Viewer. Met dit programmaatje kun je zonder het spel te starten de stad van alle kanten bekijken, dus ook alle onbereikbare lokaties zoals Ghost town en Joey's Garage.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...