mik88 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik had een missie gedaan, dat je op flessen en op gastank moest oprichten. Na afloop van missie kan je met wapens trainen, maar ik weet niet hoe, weten jullie het? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik had een missie gedaan, dat je op flessen en op gastank moest oprichten. Na afloop van missie kan je met wapens trainen, maar ik weet niet hoe, weten jullie het? :blink: Bij de Ammu-Nation in Downtown is een schietbaan. Daar zou je kunnen oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mik88 Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 oke, thanks. ff kijken of het lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooth Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ja dat kan ook....maar dat is denk ik niet wat ze bedoelen. Waar hij is, is nog vrijwel aan het begin van de game. Wat ze daarmee willen zeggen is dat als je schiet met je gun(traint) gaat je level omhoog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mik88 Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 idd, dat bedoel ik eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Je hebt voor alle wapens verschillende skill levels Net zoals bij the SIMS Hoe meer je met een wapen schiet hoe beter je word er zijn meerdere niveuas zoals Hitmann Gangster Als je deze dingen met je wapens haalt door gewoon heel veel de wapens te gebruiken kan je ook nieuwe mogelijkheden vrijspelen voor je wapens, zoals schieten terwijl je aan het rennen bent, of met twee handpistolen tegelijk spelen Dus gewoon zoveel mogelijk schieten en dan gaan je skills omhoog Enjoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.