musayaylak Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2006 ik kom tijd tekort bij missies kan iemand me een cheat geven om tijd te stoppen of tijd langer te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2006 ==> KLIK <== Hier vindt je alle cheats die je nodig hebt. Overigens kun je op die site nog veel meer dingen te weten komen over de missies, de hoofdpersonen en de vindplaatsen van diverse items. Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2006 Er is geen cheat om de missie klok stil te zetten maar je kan wel VC Ultimate Trainer v2 downloaden van www.gtagames.nl, daar zit die functie wel in en het beschadigd zelfs je savegame niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2006 Download de Vice City Ultimate Trainer van GTAGames. Hier is een optie waarmee je de klok stil kan zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
musayaylak Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2006 ik kan VC Ultimate Trainer v2 niet openen in welke map moet ik het doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2006 Je moet het bestand eerst openen met Winrar, deze kan je hier downloaden, zet dan gewoon alle bestanden uit het gedownloade bestandje (Ultimate Trainer) in de map Grand Theft Auto Vice City (Deze Computer --> C-Schijf --> Program Files ---> Rockstar Games --> Grand Theft Auto Vice City) Start dan de trainer op en druk op Lauch of start het spel normaal, minimaliseer het spel dan en ga kijken wel hotkey voor de cheat is die jij gebruiken wilt. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.