Jump to content

PowerPoint

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey heey,

Ik heb 5 jaar habbo gespeeld, en ben op habbo er ook voor beloond omdat ik eigenlijk alle versies meegermaakt heb tot de beta en nu versie 9 al bijna.

Ik ben in UK begonnen en ben erna toen NL bestond ongeveer 2,5 jaar geleden daarheen verhuist.

Ik heb besloten te stoppen.Ik begon met hele hoop vrienden 5 jaar geleden en leerde vrienden kennen.Ik zag ze 1 voor 1 stoppen, elk jaar maar een deel vrienden kwijt.Er kwamen wel nieuwe bij, maar de oude was ik gewoon kwijt..

Nu 5 jaar later heb ik niemand meer die 5 jaar geleden gestart is.Ik blijf over op me eentje, helemaal alleen..

Ik wil een mooie afsluiter hebben, dus ik ga een powerpoint maken met allemaal beelden van vroeger tot nu en waarin ik aankondig dat ik stop.

Nu me vraag...

Kent iemand een droevig liedje, dat mensen tranen in hun ogen neemt?

Ik wil graag een droevig liedje erbij toevoegen, zodat ze effe nadenken hoe ik me soms voel als ik telkens vrienden maar zag gaan..

Graag titel + artiest :)

Bedankt alvast

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Van wat ik van je gehoord heb TheGardian is de gemiddelde leeftijd daar wat jonger dan hier en zul je (om maximaal succes te hebben) dan ook een muziekje moeten uitkiezen wat een beetje voor de leeftijdsgroep geschikt is. Dus, maar misschien verschrikkelijk stom, dacht ik aan Brittney Spears, en wel aan het nummer Everytime.....zoek het maar eens op. Voor Brittney Spears-begrippen is het erg mooi :Y

Notice me, take my hand

Why are we strangers when

Our love is strong

Why carry on without me

Everytime I try to fly, I fall

Without my wings, I feel so small

I guess I need you, baby

And everytime I see you in my dreams

I see your face, it's haunting me

I guess I need you, baby

I make believe that you are here

It's the only way I see clear

What have I done

You seem to move on easy

And everytime I try to fly, I fall

I guess I need you, baby

I see your face, you're haunting me

I guess I need you, baby

I may have made it rain

Please forgive me

My weakness caused you pain

And this song's my sorry

At night I pray

That soon your face will fade away

And everytime I try to fly, I fall

I guess I need you, baby

I see your face, you're haunting me

I guess I need you, baby

Geplaatst:

Persoonlijk houd ik niet zo van droevige liedjes, daar word ik niet zo vrolijk van. :D

Maar enkele vind ik best wel mooi, en ook wel een beetje aangrijpend. Ik heb heb over Lost van Anouk en Streets of London van Cat Stevens (Op de melodie van Op Straat van Guus Meeuwis, Guus heeft het lied min of meer vertaald en daarna zelf in het Nederlands gezongen). Ook erg passend bij een situatie als deze, lijkt me Waarom Nou Jij van Marco Borsato.

Niet erg verdrietig, maar opzich wel aangrijpend is Lonely van Akon. De tekst van dat nummer beeldt jouw steets groter wordende eenzaamheid uit op Habbo, vanwege het vertrek van vrienden. Wat je eventueel ook kan proberen, is Where'd You Go van Fort Minor. De titel zegt al genoeg, lijkt me.

Geplaatst:

Effe een nummer van 1975 :puh:

Als De Dag Van Toen - Reinhard Mey

Best wel een mooie nummer hoor.

Met de WK hoorde je deze nummer wel op Nederland 2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...