eggie123 Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik kon de vraag niet vinden met de zoek functie... dus i kmaak een topic aan terwijl ik betwijfel of dat nodig is.. maar ik kan het niet vinde.. maar waar is de fotocamera in lcs psp? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Je kunt deze nergens vinden. Wel kun je in hem in 1 hoofdmissie krijgen en in 1 Sub Missie. Namelijk: De Hoofdmissie : Snappy Dresser De Sub Missie : See The Sight Before Your Flight Reageren
eggie123 Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 kun je misschien uitleggen waar ik die zijmissie kan vinden?? want op wikigta staat het niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Die zijmissie bevind zich in het zuidwesten van Shoreside vale. Dus als je nog maar in het begin van het spel zit, zal je nog even moeten wachten. Ik heb wel een kaartje gemaakt met de locatie. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Hier hij te vinden: EDIT: En ja hoor er is weer iemand voor me ASPHALT Bewerkt: 24 juli 2006 door ASPHALT Reageren
eggie123 Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 oke bedankt.. ik had de game kocht voor op vakantie om um daar lekker uit te spelen in de auto.. ik ga morgen weg.. ik kijk wel hoever ik kom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.