Jump to content

Wat vind jij het leukste liedje?


Anton van Hussel

Recommended Posts

bedoel je dat liedje wat je aan het begin van het spel te horen krijgt :*D

ik weet niet of dat lied ook op Radio Los Santos is :*D

maar hier is een topic over

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Anton van Hussel

    4

  • W

    4

  • Juju

    3

  • nick11123

    3

sorry ik wist niet precies hoe je dat moest doen :$

ik bedoel de topic van Bull3t^ :standaard gta san andreas muziekje zoektocht

in Gta sanandreas general

Ontopic

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, die link doet het uiterraad niet. Maar misschien mist er een letter/cijfer uit de link. Volgens mij bedoelde Nick11123 dit topic wel!

Dat topic heeft negen pagina's :duh: moet ik die echt helemaal doorspitten

W3bster: Je vraagt hulp in dit topic en dan krijg je antwoord en dan ga je commentaar geven.

Ik vind dat je best een beetje respect mag tonen want deze leden die je hebben jou geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. In San Andreas staat mijn radio eigenlijk steevast op K-DST. Zoals Nightmare Smith zegt lekkere "driving rock radio". Grappig dat iedereen Hold The Line leuk vind. Ik heb hem samen met de schoolband gespeeld. Ik speel piano en keyboard, en ik kan je vertellen dat het niet leuk voor je vingers is om de hele tijd hetzelfde te spelen, dat deuntje wat je bij het begin van het nummer hoort!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. In San Andreas staat mijn radio eigenlijk steevast op K-DST. Zoals Nightmare Smith zegt lekkere "driving rock radio". Grappig dat iedereen Hold The Line leuk vind. Ik heb hem samen met de schoolband gespeeld. Ik speel piano en keyboard, en ik kan je vertellen dat het niet leuk voor je vingers is om de hele tijd hetzelfde te spelen, dat deuntje wat je bij het begin van het nummer hoort!

Jep. :Y Ik vind het ook een keigoed nummer! :Y:D Ik ben ook best fan van Toto, :puh: dus het is leuk dat je in GTA zo'n nummer ervan hoort. :Y Dat is altijd typisch met GTA; sommige nummers herrinner ik me gewoon van vroeger. En als je ze dan weer hoort... Ook Grand Funk Railroad met Some Kind Of Wonderful

en Boston met Smokin' of Kiss met Strutter, of Rod Steward met Young Turks zijn nummers die ik ook al kende, maar die ik steengoeie muziek vind! En dan heb ik het alleen nog maar over K-DST! Het is gewoon heel leuk om al die nummers terug te vinden in GTA: SA, en natuurlijk ook GTA: VC, die is ook van hetzelfde laken en pak! :D:Y

Ik vind K-DST vooral een heel goed radiostation om mee in de woestijn (The Dessert) rond te rijden. Bijv. 's morgens voroeg als de zon opkomt in de woestijn, en dan hoor je op K-DST dat ene nummer van Billy Idol, met White Wedding. :Y Nou ja, ik kan alleen maar concluderen dat de soundtrack van de volgende GTA's wel OK zullen zijn, aangezien dat we al deze fantastische soundtracks voorgeschoteld kregen! :Y

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...