Juju Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 hoe heet dat gangsta liedje met de gta sa tune op radio los santos Wat bedoel je? Stel je vraag wat duidelijker, misschien kunnen we je dan helpen Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) De San Andreas Intro Tune kan je downloaden op gtagames.nl: Download! Let op! Zorg dat je eerst ingelogd bent, anders krijg je de melding dat alleen leden van gtagames.nl kunnen downloaden. [On-topic] Bij mij staat de radio meestal ook op K-DST (=> America - A Horse With No Name) of anders op K-Rose (=> ook wel goede muziek) Tjah, voor Country ben ik blijkbaar te vinden! Bewerkt: 21 april 2006 door Big Boss Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Kool G Rap Road Up the riches Reageren
2moredays Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 ik vindt alle nummers wat op radio los santos komt leuk Reageren
2moredays Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 alle rapnummers ice cube--today was a good day Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 K-DST: Hold the Line - TOTO Somekind of beautifull- Grand fuck Railroad Young Turks - Rod Steward Horse with no name - America K-Rose: All my exes live in texas - Whitey Shafer Voor de rest luister ik alleen maar usertrack player (daar luister ik naar GTA3 en vice city radio zenders) Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 mensen ik zei duidelijk post radiozender !!! Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Nee, je zei: kom maar op met de posts geef je liedje en zeg wat voor zenderik vind welcome to the jungle op radio x Dus je liedje en zender. Maarja, Mijn Favo. Radiozender als je het dan zo wilt weten is (zijn) K-DST en Radio-X, ik vind ze samen de beste. Reageren
(San) Andr Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 K-DST Hold the line - Toto RADIO X Hellraiser - Ozzy Osbourne Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Da hangt echt vn den dag af Soms wul ik echt Na Raggea luistere dus zet ik K jah West op ; Soms wul ik echte vette Rock : Radio X , mr KDST Gaa er alty wel in Reageren
love the gang Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Die van kdst en krose zijn nog leuke muziek, eigenlijk van allemaal behalve wtcr en csr 102fm ofzo Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Nee, je zei: kom maar op met de posts geef je liedje en zeg wat voor zender ik vind welcome to the jungle op radio x Dus je liedje en zender. Maarja, Mijn Favo. Radiozender als je het dan zo wilt weten is (zijn) K-DST en Radio-X, ik vind ze samen de beste. ik bedoelde dat mensen hun liedje en band zeggen maar ik vroeg om het liedje en de radiozender Reageren
Ben007 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik da lieje van "O my Texas living Texas" of zoiets Reageren
killerfragger Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 deze vindt ik luek kdst de helle zender eiegenlijk Reageren
firef0x Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 wctr is geweldig lekere onzin. de nummers welcomte to the jungle - guns n roses cypriss hill - how i could just kill a man rage against the machine - killing in the name of Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.