energie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) ik vind alle liedjes bij me user track radio het best die andere liedjes zijn geene eene flikker aan dan vind ik radio los santos nog het best! (wie k-rose leuk vind moet wel erg gek in zijn kop zijn!!!!!!) Bewerkt: 29 augustus 2006 door energie Reageren
Dikbuik Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (wie k-rose leuk vind moet wel erg gek in zijn kop zijn!!!!!!) oja, ik vind het best chille muziek. alleen die dj die er steeds tussendoor schreeuwt is irritant Reageren
Pitbull Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Radio x---Hellraiser, heerlijk als je door de woestijn rijd Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) k-rose heeft vette muziek voor als je in hillbillyland rondkneurt in de walton en k-dst/radio x heeft vette muziek als je op je freeway door de LV badlands toert. Radio Los Santos is vet voor in LS SF-UR voor in San Fierro en Bounce FM voor in Venturas WCTR is ook wel vet station...het interview met OG Loc bijv. Bewerkt: 6 september 2006 door Shaguar87 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.