Jump to content

ben ik klaar?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen ik heb een vraag ik heb gta uitgespeeld volgens mij want ik krijg geen nieuwe missies meer ik moet alleen nog die vliegtuigjes doen. en ik kan ook nog niet alle gebouwen kopen hoe kan dat en ben ik echt uitgespeelt met missies?? want ik weet nog wel dat ik een telefoontje kreeg dat ik opnieuw gebelt zou worden maar want met die yakuza miss nog?

als iemand een antwoord weet wil je het laten weten of hier of email: *****verwijderd****

alvast bedankt

>>> Door Dizzee: e-mailadres verwijderd, het posten ervan is niet toegestaan. Zie ook de Regels<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk eens of er nog dingen op de radar staan? Als er bijvoorbeeld nog duidelijk een "S" is aangeduid betekend dat je nog de auotschool in San Fierro moet doen. Dat betekend dat je de Driving school moet doen, dit zei ik al, maar daarna krijg je nieuwe missies en na de 3e missie van die 4 missies (dat zijn vier missies die elkaar opvolgen) kun je Importern/Exporteren je moet dan dingen naar de boot brengen.

Als je bedoeld dat je alleen de storeline gecompleted hebt, dan moet je als laatste missie 'End of the Line' hebben gedaan. Deze moet je je wel herinneren, je moet dan naar een pand met 2 verdiepingen en dan alles aan gort schieten + Big Smoke vermoorden. Heb je deze gedaan? Dan heb je de storeline gehaald en kun je naar de 100% werken. Je kunt dan de Driving School doen (daarna wang cars missies en streetraces), misschien nog de Zero missies, en de overige voertuigen missies.

Als je denkt dat je alles uitgespeeld hebt moet je 100% hebben berijkt, dat kun je chekken door naar het pauzemenu te gaan en dan naar Stats -> Argivements/Misc. 1 van die 2, dan staat het helemaal bovenaan hoeveel procenten je hebt. Je kunt het ook anders herkennen, staat er een Hydra/Rhino bij de Grvoestreet dan heb je ook 100%. Met deze 100% cheklist aan de hand kun je kijken dat je alles gedaan hebt.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ja die zero moet ik nog doen en miss ook nog wel die drivingschool want ik heb wel al een hydra en helicopter.

de aftiteling heb ik al gehad maar ik zal nog eens kijken naar de % van het spel. wel bedankt voor de info

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...