Jump to content

GTAGames.nl systeem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb net als op gtagames.nl e107, maar hoe zet ik vanboven een banner, want er is geen 'Area' vanboven, en op gtagames.nl is dat wel zo, dus hoe maak ik een 'Area' helemaal vanboven.

Marco.

Geplaatst:

GTAGames.nl maakt inderdaad gebruik van e107. Maar aan het systeem hebben wij veel verbouwd en veranderd waardoor het zo werkt als wij willen.

Als je zoiets zelf wilt zou je het zelf moeten bouwen of een of andere plugin er voor moeten downloaden.

Geplaatst:
GTAGames.nl maakt inderdaad gebruik van e107. Maar aan het systeem hebben wij veel verbouwd en veranderd waardoor het zo werkt als wij willen.

Als je zoiets zelf wilt zou je het zelf moeten bouwen of een of andere plugin er voor moeten downloaden.

Waar kan ik een of andere plugin er voor downloaden?

• 1 maand later...
Geplaatst:
maar hoe zet ik vanboven een banner

Een banner moet je uploaden.

Zoek eerst je huidige banner op, meestal is de naam: Logo.png.

Die haal je weg, en dan maak je een ander logo.

Sla die op onder de zelfde naam, logo.png dus.

En als het goed is moet jou nieuwe banner dan werken!

Wesley_GTA :bier:

Geplaatst:

Banner oftewel reclame, dat bieden somige skins en sommige niet, GTAgames heeft het in hun eigen skin gemaakt.

Want het ligt aan de skin of er een banner gedeelte is of niet. neem bijvoorbeeld de skin die heb op mijn website, die heeft een banner venstertje bovenaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...