Jump to content

Hoe KRIJG IK MEDIA PLAYER 10 TRUG

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een poosje terug Media Player 11 ßeta Gedownload

maar ik wou vandaag iets bekijken ermee maar dat lukte niet

blijkbaar wel met Windows Media Player 10

maar als ik diewil instaleren krijg ik een venster dat er al recentere versie op mijn PC is en dat deze instalatie beindigt moet worden.

weet iemand hoe ik 10 weer terug krijg?

Geplaatst:

Je kunt WMP 10 weer terug te krijgen door eerste de Bèta versie weer te deïnstalleren. Ga hiervoor naar Configuratiescherm --> Software en klik in het schermpje dat dan verschijnt op Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Nu zie je een lijst met software van Windows staan. Klik het vakje voor Windows Media Player uit, en zo wordt WMP gedeïnstalleerd. Nu kun je er waarschijnlijk weer probleemloos WMP 10 opzetten. Ik denk dat het zo werkt, want zo werkt het ook met de nieuwe Bèta versie van Internet Explorer.

Geplaatst:
Je kunt WMP 10 weer terug te krijgen door eerste de Bèta versie weer te deïnstalleren. Ga hiervoor naar Configuratiescherm --> Software en klik in het schermpje dat dan verschijnt op Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Nu zie je een lijst met software van Windows staan. Klik het vakje voor Windows Media Player uit, en zo wordt WMP gedeïnstalleerd. Nu kun je er waarschijnlijk weer probleemloos WMP 10 opzetten. Ik denk dat het zo werkt, want zo werkt het ook met de nieuwe Bèta versie van Internet Explorer.

het lukt niet :S

het wordt alleen maar verwijdert uit het menu start

hoe kan het anders

Geplaatst:

Beta zooi kan je gewoon in Software verwijderen. Dus in het venster waarin je GTA of een ander spel deleted.

Geplaatst:
Beta zooi kan je gewoon in Software verwijderen. Dus in het venster waarin je GTA of een ander spel deleted.

nee dat kan al helemaal niet

het is me al anders gelukt

via de site :)

Geplaatst:

Voor de mensen met hetzelfde probleem:

http://www.microsoft.com/windows/windowsme...movingthePlayer

@Joshoon altijd even die link geven.

Het kan ook door middel van:

Klik op Start en kies voor Uitvoeren. Tik in de witte balk het commando regedit’ in en klik op OK. Open nu achtereenvolgens de mappen HKEY LOCAL MACHINE, SOFTWARE, MICROSOFT, WINDOWS, CURRENT VERSION en als laatste UNINSTALL. Hier opent u de map WMP11 en dubbelklikt u op UninstallString. Kopieer nu de tekst die blauw is opgelicht door er op te klikken en de toetscombinatie Ctrl+C te gebruiken. Sluit het Register Editor-venster en ga naar het startmenu. Hier klikt u weer op Uitvoeren. U klikt weer in de witte balkje en plakt met Ctrl+V de tekst die u net gekopieerd hebt. Met een klik op OK kunt u beginnen met het verwijderen van WMP 11. Als dit is voltooid moet u de computer opnieuw opstarten, waarna u Windows Media Player 10 kunt downloaden en installeren.

Bron: http://www.computertotaal.nl/tips/prog.cfm?id=1328

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...