J-star Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 1 ding je Gta3 opnieuw instaleren.. en dan opnieuw dat downloaden en niks meer doen als ie aan het downloaden is Reageren
patriq Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 ja hep ik eerder gedaan maar in welke map moet ik de realgta dan installeren??? Reageren
Dx11 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 ja hep ik eerder gedaan maar in welke map moet ik de realgta dan installeren??? Staat allemaal in de readme!!!! >>> Door Dutchy3010: Als je nou niemand kan helpen, laat dit soort onnutige reacties dan in het vervolg achterwege, svp...<<< Reageren
patriq Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Als iemand nou ff kan zeggen in welke map ik de realgta moet installeren dan kan ik ook weer verder Bewerkt: 5 februari 2007 door patriq Reageren
eizoalecto Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 1) installeer gta 3 2)speel hem 1 keer zodat de texturen zijn aangemaakt 3)instal de mod 4)en nu? SUC6 Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 1) installeer gta 32)speel hem 1 keer zodat de texturen zijn aangemaakt 3)instal de mod 4)en nu? SUC6 dit moet je zoiezo niet, namelijk als je het zo doet, word alles wit, als je het niet 1x hebt gespeeld, en dan installeerd werkt het wel... (of je moet bepaalde dingen verwijderen, zie readme) Reageren
eizoalecto Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 1) installeer gta 3 2)speel hem 1 keer zodat de texturen zijn aangemaakt 3)instal de mod 4)en nu? SUC6 dit moet je zoiezo niet, namelijk als je het zo doet, word alles wit, als je het niet 1x hebt gespeeld, en dan installeerd werkt het wel... (of je moet bepaalde dingen verwijderen, zie readme) o dat kan ook ik wist het niet zeker meer Reageren
patriq Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 okee en wat bedoel je met spelen?? Gewoon even een beetje lopen met Claude of moet je het ook helemaal opslaan en alles?? Reageren
ikt Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Neee! T.T Je snapt het niet! 1: Installeer GTA III. Nog niet gespeeld? Ga verder bij 3. Al gedaan en ook gespeeld? Zie 2 2: Verwijder TXD.IMG (In de map: Models) 3: Installeer RealGTA3 mod. Hier vraagt hij in welke map GTA III zit. Selecteer die map en installeer. 4: Bij de 60% loopt hij even vant. Geen zorgen, hij gaat na een minuut verder. Als je een slome PC hebt kan dit tot wel 10 minuten duren. 5: Speel de game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.