vegetassj22 Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) hey, ja ik ben er weer Iemand tips hoe ik door de corona van 'Freefall' moet vliegen? Dat andere vliegtuig is veel te snel, ik heb geen tijd om te draaien bedankt EDIT: ja oops, lol Ik zat 2 minuten ervoor nog op een freeway te rijden in SA lol anyway, bedankt Ik zal proberen Bewerkt: 24 juli 2006 door vegetassj22 Reageren
BaasB Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Je bedoelt denk ik de missie Freefall. Dit is inderdaad echt een hele moeilijke missie. Ik had er zelf ook heel erg veel moeite mee. Tip 1: Veel oefenen. Het is een missie, waar je een beetje inzicht in moet krijgen. Als je hem gewoon vaak doet, krijg je op een gegeven moment in de gaten wanneer je op het juiste moment moet draaien. Tip 2: Ik had lang geleden ook tips gevraagd voor de missie Freefall, en ik had een handige tip gekregen. Ik kan het topic helaas niet meer vinden. Maar dit was ongeveer de tip: Ga heel hoog vliegen, hoger dan de corona. Als je dan op het goede moment naar beneden duikt, heb je veel snelheid, je kunt zo makkelijker bij de corona komen. Ik ga nog even kijken voor een filmpje van deze missie, en ik ga nog even kijken of ik het topic met die tip kan vinden. EDIT: Hier wat filmpjes, met dank aan Silverdust: Klik. Het topic heb ik helaas niet meer kunnen vinden. Veel succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 24 juli 2006 door BaasB Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Het is inderdaad een lastige missie, maar de Dodo het vliegtuig waarmee je de missie doet, mag dan wel niet zo snel zijn als de Shamal. Maar de Dodo daalt veel sneller. Zodra je van het vliegveld vertrekt zie je op je radar een geel driehoekje, dat driehoekje is je target; het vliegtuig. De driehoek wijst met de punt naar boven, dat betekent dat de target zich hoger dan jou bevind. Vlieg dan net zo lang totdat het een vierkantje word. Ga dan een beetje rechts van het driehoekje vliegen, dit omdat je dan makkelijk de draai kan maken zodra je het vliegtuig tegenkomt. Je moet dus niet paalrecht naar het driehoekje vliegen. Nee; een beetje aan de rechterkant ervan. Als het goed is zal het driehoekje op den duur naar benden gaan wijzen; de target bevind zich nu lager als jou. Na een tijdje doorvliegen zal je het vliegtuig tegenkomen, wacht niet totdat hij gepasseerd is, nu ben je meestal al te laat. Zodra je hem ziet moet je direct omdraaien. Je kan dan de letters Q en E beide ingedrukt houden, zo kan je zien waar het vliegtuig zich bevind en of je er netjes recht bovenzit. Dan kun je of het vliegtuig voorbij laten gaan of een beetje gaan inschatten. Als je denkt dat het vliegtuig onder je zit begin dan stevig te dalen, als je het goed doet kom je haast direct in de cororna. Als je het slecht doet knal je tegen het vliegtuig aan. Wat je dus zoals gezegd ook kan doen wachten tot hij jou voorbij is en dan dalen, je zult hem al dalend inhalen, omdat jou vliegtuig sneller daalt. Als je denkt net voorbij het vliegtuig te zijn moet je weer omhoog ook nu zul je waarschijnlijk in de corona komen. Dit zijn tips hoe ik de missie doe, ik moet hem soms ook wel eens overdoen dus jij bent zeker niet de enigste. Het vraagt ook nog wel wat vliegervaring van je, misschien dat je daar nog wat aan kan werken. Heel veel succes! Reageren
vegetassj22 Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik geef nooit op maar ik denk dat ik ongeveer een manier gevonden heb om het te doen... weet niet zeker of ze zal werken maar kijk: ik vlieg met de Dodo gewoon zoals ik altijd doe. Ik vlieg zo hoog dat er een vierkantje staat en ik hou dat aan. Als het vierkantje op de kaart recht voor me staat, blijf ik gewoon rechtdoovliegen zonder dalen of stijgen of draaien... dan moet ik toch automatisch door de corona vliegen, toch ^^ Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Ik geef nooit op maar ik denk dat ik ongeveer een manier gevonden heb om het te doen... weet niet zeker of ze zal werken maar kijk: ik vlieg met de Dodo gewoon zoals ik altijd doe. Ik vlieg zo hoog dat er een vierkantje staat en ik hou dat aan. Als het vierkantje op de kaart recht voor me staat, blijf ik gewoon rechtdoovliegen zonder dalen of stijgen of draaien... dan moet ik toch automatisch door de corona vliegen, toch ^^ Je vergeet dat je dan tegen het vliegtuig aankomt. Daarbij komt ook dat je volgens mij andersom er doorheen moet vliegen, dus in dezelfde richting als het vliegtuig. Anders kan je er namelijk ook niet uitspringen zoals je dan in een filmpje te zien krijgt. MVG, Dutchy3010 EDIT: @ hieronder: Als je nou iets lager gaat vliegen, dan kom je wel tegen dat vliegtuig aan . Als het lukt om door de corona te vliegen, wil ik het wel horen . En straks vlieg je door de corona, dan heb je nog het probleem dat je waarschijnlijk in tegenover gestelde richting door de corona moet vliegen... Bewerkt: 24 juli 2006 door Dutchy3010 Reageren
vegetassj22 Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Ik ben niet tegen het vliegtuig gevlogen zojuist lol juist boven de corona ^^ Nog ff oefenen en ik heb het! bedankt! Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 De corona zit ook een beetje boven de Shamal, dus als je hem ziet moet je een beetje boven het vliegtuig vliegen. Deze tip is alleen voor de manier die jij doet, Vegetassj22. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik ben niet tegen het vliegtuig gevlogen zojuist loljuist boven de corona ^^ Nog ff oefenen en ik heb het! bedankt! Ik heb het zelf net ook eens geprobeerd. Was wel benieuwd of het zou lukken. Ik ben er één keer goed en een paar keer half doorheengevlogen, maar geen van de keren lukte het. Het kan dus aan mijn spel liggen, of dat ik net niet goed genoeg erdoor vloog, maar ik denk dus dat het gewoon helemaal niet kan. Is ook niet logisch, aangezien in het filmpje nadat je door de corona vliegt, CJ eruit springt en op het andere vliegtuig beland. Maar als je er andersom doorheenvliegt en CJ zou eruit springen, stort hij neer in het water omdat het andere vliegtuig niet meer onder hem zit. Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 raar dat als die dogg al springt voor jii er staat, mja, succes Succes! Ik probeer zo veel mogleijk berichte te sturen >>> Door Dizzee: Niet dus...<<< Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Euhm dat kan je achterwege laten om niet in de penarie te komen Yourie55.Je mag posten zoveel je wil maar ga niet onnutig posten en/of irritant doen (nietmoderateroverkomend zin) Bewerkt: 25 juli 2006 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.