Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik zoek een snelheidsmeter voor san andreas, en als het mogelijk is deze van deze website (afbeelding) Hummer ambulance.

Ik heb niet kunnen kijken als er al zo'n topic bestaat, want ik moet zo weg.

Bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik ken er één. Gebruik ervan wijst vanzelf ;). Veel plezier ermee!

>>Klik<<

EDIT: Het is niet degene die jij bedoelt, helaas. Hij lijkt er wel op...

EDIT2: Goezo Kraay :bier: .

Bewerkt: door Dutchy3010

Ik heb wel de goede Dutchy :bier:

Er zitten wel meerdere functies op [digitaal, analoog en nog wat] dus je moet maar ff kijken welke jij wilt. Dus bij Display settings wat rommelen ;)

sacamhack.zip

Bewerkt: door Kraay
Ik heb wel de goede Dutchy :bier:

Er zitten wel meerdere functies op [digitaal, analoog en nog wat] dus je moet maar ff kijken welke jij wilt. Dus bij Display settings wat rommelen ;)

waar moet je het bestandje views.cam neerzetten?

en als je bijv. een auto download waar moet je die dan neerzetten in welke map?

Bewerkt: door Drikus
Geplaatst:

Ik zie nergens views.cam staan, in de mod van Kraay moet je het saCamHack.exe gewoon ergens heen slepen, om hem te gebruiken doe je dit:

1) Start de camera hack op

2) Verander dan de options in die nodig, ze raden de normale options aan.

3) Om de snelheids meter te laten komen moet je op Numpad 3 drukken, deze zorgt ervoor dat je een snelheidsmeter krijgt.

Kijk voor meer informatie in het sareadme.txt, deze zit bij het gedownloade.zip bestandje.

---

Auto's instaleren, dit gaat heel wat lastiger, ten eerste heb je hier bepaalde progamma's voor nodig, de meeste gebruikte is IMG-Tool 2.0 deze kan je hier downloaden [Let op: je moet je wel even registreren/inloggen, probeer het eerst eens met het wachtwoord en je username van jou Gtaforum.nl account, als dit niet lukt registreer je je daar even om hem te kunnen downloaden], om te weten hoe hij werkt kan je het beste even hier kijken, hier is het goed uitgelegd (alleen wel met Vice City) maar het is ongeveer hetzelfde. Als je hier over nog vragen hebt stel je ze maar.

Tevens kan je het ook nog met het progammatje San Andreas Mod Instaler (SAMI) doen, deze kan je hier [Inloggen/registreren] of hier downloaden, als je wilt weten hoe hij werkt moet je

hier kijken daar heb ik het uitgelegd, als je nog vragen hebt kan je ze hier stellen.

Succes en veel plezier ermee.

---

Kan een mod dit naar het Modding Fora verplaatsen?

Geplaatst:
Kan een mod dit naar het Modding Fora verplaatsen?

Ja, dat lijkt me ook het beste.

@ Drikus: fantastische snelheidsmeter! Het is precies die die ik zocht!

Korte handleiding: je opent gewoon de .exe, en laad san andreas. Dan druk je op * en de snelheidsmeter komt.

Geplaatst:

het is allemaal gelukt bedankt

maar bijv. ik typ de code van allemaal snelle sportauto's ( gusnhde )

komt dan bijv. de lamborghini ook bij de snelle auto's?

Geplaatst:

Kijk als je een Infernus vervangt met een Lamborghini, dan zal je geen Infernus meer tegenkomen maar een Lamborghini, dus als je de cheat van snelle sportauto's doet, zal er ook een Lamborghini langs komen, maar geen Infernus meer dus.

Snap je?

Geplaatst:

gusnhde? daar heb ik nooit van gehoord hij staat ook niet op gta games.nl n komen dan alle sportwagens rond om je heen of wat?

Geplaatst:

Het verkeer bestaat uit snelle auto's ( gusnhde )

probeer maar een keer

Ik heb nu de lamborghini de hummer h2 de hummer h2 tuned en de hummer h2 limousine in het spel gedaan maar toen ik alleen de hummer h2 erin had zag ik de hummer h2 heel veel nu ik er ook de andere hummer's en de lamborghini in heb heb ik ze geneen van allen weer gezien..!

Het verkeer bestaat uit snelle auto's ( gusnhde )

probeer maar een keer

Ik heb nu de lamborghini de hummer h2 de hummer h2 tuned en de hummer h2 limousine in het spel gedaan maar toen ik alleen de hummer h2 erin had zag ik de hummer h2 heel veel nu ik er ook de andere hummer's en de lamborghini in heb heb ik ze geneen van allen weer gezien..!

installeer anders de noomode dan heb je alle auto's en wapens bij de hand ik zal het ff opzoeken

edit:hier is de link als je het heb genstalleerd dan moet je op tap drukken om het menu te openen in het spel mar dat tegt die uit als je start helaas moet je wel overnieuw

beginnen :N in dat menu moet je op next drukken onderaan en daar zie je welke toets je kan gebruiken voor bijvoorbeeld de auto's of wapens maar dat leggen ze ook uit wat er allemaal inzit om de website die ik je gegeve heb ik zou dat ook ff goed door lezen wand als je het instaleerd dan vraagt die watje wil:

normal version

opened up version

stripped version

dat hebben ze ook uitgelegt op die website

plezier ermee en voor vragen kun je hier teregt

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:

oke dank je;)

Ik snap echt nog geen ene reet van die snelheidsmeter wat moet je nu doen dan ik download ik start dat camera hack op dan start ik gta sa op druk ik op alle knopjes en nog gebeurt er niets

Geplaatst:

lees aders de read me maar je moet ook nog iets plaatsen in de map van san andreas

my programs-rockstar games-gta san andreas

ik heb hem ooit geinstaleerd maar toen moes ik gta opnieuw instaleren en toen had ik die weer weg gelaten nu heb ik alleen nog de noomode v.2 wat je in de map moet plaatsen dat staat volgens mij in de read me je moet dan snelheids ikoontje ook volgens mij in de map zetten(weet ik niet zeker) oja meschien vergeet je in een voertuig te gaan zitten stomme opmerking maar het kan

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...