Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag een object neerzetten op Mt. Chiliad die al in SA zit en er staat wel in die tutorial topic dat het niet moeilijk is maar ik zie nergens tutorials ervoor alleen voor zelfgemaakte objecten etc.

en ik heb niet 3d xmax

Geplaatst:

Dan moet je denk ik eerst dat bestand vinden wat je er op wil zetten, daar van kopiëer je de Dff, Coll en je moet denk ik ook eerst de textures die er bij horen uit de gta3.img (toch?) halen, en als je dat allemaal hebt, dan kan je verder met een tut op dat moment dat je dat allemaal hebt, en dan zou het moetten lukken.

Maar het kan net zo goed zijn dat hier niets/ sommige dinggen niet klopt/pen, omdat ik hier niet al te goed in ben. :sst:

Geplaatst:

Het kan met de SA map Editor. Download en installeer het. Open nu de exe en selecteer je SA map (meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas).

Ga nu naar het visible files tablad, en vink de ipl van mt. Chiliad aan (dat is een van de ''country'' ipl's) .

Nu zie je het in de map editor. Ga dan naar Visible items en selecteer DEZELFDE ipl als bij visible files.

Nu klik je op new en selecteer je de ide waar het model in staat die ergens anders in SA staat. Ik neem even

een boom (dat is de eerste van de eerste ide). Klik op ok en hij staat in je map, misschien zie je hem niet

klik daarom even in het nieuwe popupschermpje op centre on object. Je kan hem verplaatsen door de coordinaten

te veranderen of met je muis hem te bewegen. Klik ok en save je ipl door met de save file knop.

Ik hoop je geholpen te hebben,

Wazuup :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...