Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn gta moet k ff opnieuw instaleren...

maar ik kan m niet meer verwijderden : Deze Computer / Software

dan zegt die: In Setup.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

:?

Wat moet ik hier mee doen want ik kan m niet meer spelen en niet eraf hale..

Geplaatst:

Verwijder eens zoveel mogelijk bestanden uit je GTA San Andreas map:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Probeer na dit gedaan te hebben het nog een keer. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal proberen thnx

OK gelukt alleen ik heb het icoontje verwijderen in Software: Gta san andreas en dan het logo ervan

alleen staat er nog zo`n Gta San Andreas alleen dan met zo`n instal icoontje en die geeft die setop fou t weer aan kijk

naamloosmg6.th.jpg beetje klein maar boeie

Bewerkt: door Steff93
Geplaatst:

Géén probleem Steff93, wij zijn er om alles te verhelpen.

Installeer dit: Add/Remove. Als je dat gedaan hebt kun je heel gemakkelijk icoontjes verwijderen uit Congufratiescherm/Software, het herinstalleren van een programma gaat dan weer heel gemakkelijk. Verder op aanvulling van Goliat's post: Verwijder gewoon die hele map San Andreas User Files en herinstalleer dan het spel opnieuw.

Laat dit een tip voor je zijn, de volgende keer als je weer een bestand wilt verwijderen, delete dan niet zomaar weer een bestand maar delete het hele programma via de un-install wizzard die bij het progrmama/game zit. Naja, ik denk dat je heirmee het probleem wel kunt oplossen. Veel plezier en succes ermee! :klap:

Ik heb zowat alless verwijderd alleen ik kan hem niet uninstalle..

en niet spelen...

wat zit er dan nog op of wat moet ik doen ....

ik moet eerst dat spel eraf hale want als ik de cd erin doe staat er nog gewoon Play gta san andreas

en niet install :N

PLease ise er iemand die mij kan helpen... want die game owned :?

en bij zoeken vind die heel veel alleen kan ik het niet verwijderen ondaks dat ik dat programma heb add/remove :(

hoe werkt dan dan

Geplaatst:
hoe werkt dan dan

Je installeerd het. Dat doe je zo, je download het programma via de gegeven site. Als je op die site komt hoef je +/- 5 seconden te wachten en dan komt dat in beeld. Download het. Als je het gedownload hebt, dan installeer je het gewoon. Na het installeren doe je Start > Alle Programma's > Add_Remove Pro > Add-Remove Pro. Je start nu het programma, je krijgt een venster in beeld en daarin zie je alle geïnsatlleerde programma's. Je zoekt dan GTA San Andreas op, als je die gevonden hebt drukje op "Unïnstall Program" of die daarnaast genaamd "Remove Entry". Je kunt deze knoppen gewoon proberen, het is niet schadelijk voor je PC. Succes ermee! Mocht je vragen hebben, schiet ze op ons af! ;):cya:

Heb ik gedaan alleen die user files staan er nog en ik kan ze niet vinden maar ze zijn er wel :N

Plz help me ik wil da spel weer kunne spele :(

ik kan niks verwijderen wat ik nog vind bij zoeken :?

ik krijg de hele tijd van: In Setup.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

:(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...