Froodooo Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hier mijn nieuwste Sig van Halo, maar nu iemand anders dan de Master Chief. Jullie mening graag! Reageren
Nielok Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 het is een mooie sig maar niet om te zeggen WAW de border vind ik een minpuntje. de render vult de achtergrond goed, keuze van achtergrond kleuren is ook mooi 7.5/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik vind je niveau een beetje gedaalt, eerst maakte je mooiere dingen. Het is de laatste tijd niet echt bijzonder meer beginners niveau . Ik wil je niet beledingen hoor, maar ik vind je werk niet zo mooi meer. Misschien kun je nieuwe stijlen en technieken proberen d.m.v. een aantal tutorials te volgen en zelf te experimenteren. Qua kleur pakt je sig wel goed uit, alleen ik vind het jammer dat je render niet is ingeblend, en je tekst mag wel een tikketje feller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.