Jump to content

Linkin Park

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ze bestaan nog steeds. Op de website van linkin park kun je zien waar ze op dit moment mee bezig zijn. Ze gaan optreden in Japan. Ze zijn op dit moment niet erg actief doordat Mike Shinoda bezig is met zijn project Fort Minor. Fort Minor is een rapgroep. Ze hebben nummers gemaakt zoals Believe Me en hun nieuwste is hit Where'd You Go.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Ja, Mike is nu (ook) bezig met Fort Minor. Maar de niewste CD komt eind 2006. Eindelijk een écht LP album want Meteora was de laatste. Collision Course is dan wel de laatste maar die is met Jay-Z.

Geplaatst:

Tuurlijk bestaan ze nog. Zoals ferre als zei Mike Shinoda is bezig met zijn eigen groep. Eigenlijk een solo album maar hij odet het met zijn vrienden. Chester Bennington doet het ook maar dan solo , alleen dus. Ik heb laatst een bericht gehoord van Mike : " Ik ben zeker dat de jongens bezig zijn met lyrics schrijven thuis. "

En als Linkin Park ten einde komt ze weten zeker dat de fans het niet willen. Ze maken zo goede muziek , als je van rap/rock houd ( meest rock want alleen mike doet het rap gedeelte bij bepaalde songs ).

Maar de niewste CD komt eind 2006

Niet zeker maar normaal moet hij dan af zijn en in de winkels van EU en US liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...