Lord of War Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 bestaat linkin park nog? ze hebben een lange tijd al geen muziek meer gemaakt. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Ja, ze bestaan nog steeds. Op de website van linkin park kun je zien waar ze op dit moment mee bezig zijn. Ze gaan optreden in Japan. Ze zijn op dit moment niet erg actief doordat Mike Shinoda bezig is met zijn project Fort Minor. Fort Minor is een rapgroep. Ze hebben nummers gemaakt zoals Believe Me en hun nieuwste is hit Where'd You Go. Bewerkt: 25 juli 2006 door Colonel Cortez Reageren
Ferre Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ja, Mike is nu (ook) bezig met Fort Minor. Maar de niewste CD komt eind 2006. Eindelijk een écht LP album want Meteora was de laatste. Collision Course is dan wel de laatste maar die is met Jay-Z. Reageren
Synchro Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Tuurlijk bestaan ze nog. Zoals ferre als zei Mike Shinoda is bezig met zijn eigen groep. Eigenlijk een solo album maar hij odet het met zijn vrienden. Chester Bennington doet het ook maar dan solo , alleen dus. Ik heb laatst een bericht gehoord van Mike : " Ik ben zeker dat de jongens bezig zijn met lyrics schrijven thuis. " En als Linkin Park ten einde komt ze weten zeker dat de fans het niet willen. Ze maken zo goede muziek , als je van rap/rock houd ( meest rock want alleen mike doet het rap gedeelte bij bepaalde songs ). Maar de niewste CD komt eind 2006 Niet zeker maar normaal moet hij dan af zijn en in de winkels van EU en US liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.