~Mario~ Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik had even niets te doen, en toen had ik deze sig gemaakt: Graag de rates en comments please! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Valt mee,dat effect over de render is waardeloos. Wel mooi gebruik van c4d renders. De tekst past er ook niet echt bij. 7/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 De C4D vind ik er iet bij passen en de render vind ik een beetje verwaarloosd . Ik vind het niet zo mooi. Probeer misschien een gewone wallpaper van HL² en probeer dan wat Filters en ga smudgen met de Smudge Tool (+ nog wat spul). Dan krijg je een effect als dit: [Dit vind ik persoonlijk meer bij HL² passen, een combinatie van dit en deze instellingen] Reageren
~Mario~ Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ja bedankt voor de tips Ferre, ik wou ook eerst met smugde werken, maar ik dacht bij me eigen dit ziet er ook wel aardig leuk uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.