Jump to content

GTA SA wil niet opstarten!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer eens een ernstig probleem met GTA SA. Ik wil hem eventjes spelen, dan staat er zo'n scherm van GTA SA reageert niet en van rapport wel/niet verzenden, dan kijk ik even in de GTA SA map, ik klik eventjes op een willekeurig bestand om hem eventjes te openen (met kladblok) en dan staat er: Toegang geweigerd! Wie heeft hier een oplossing voor?!

Groeten van de (wanhopige) TcT MaFioSo

Geplaatst:

Heb je toevallig een computer waarop meerdere account zijn gemaakt, en waar jij niet de beheerder bent? In dat geval zou het kunnen dat de beheerder van de computer per ongeluk een instelling heeft gewijzigd, zodat jij op jouw account niet meer GTA kunt spelen. Als dit niet zo is, kun je altijd GTA even opnieuw installeren, dan weet je zeker dat je alle bestandjes weer hebt, en als hij het dan nog niet doet weet je in ieder geval dat het niet komt doordat er bestandjes missen.

Ik heb ook nog even met de zoekfunctie gezocht op rapport verzenden, de resultaten kun je hier bekijken, misschien zit er nog wat voor je tussen.

Geplaatst: (bewerkt)

had je hem net geinstaleerd of zo meschien moet je anders even opnieuw installeren jammer van je svagames dan als je hem al heel lang had maar ja dan moet je wel even de map van gta san andreas verwijderen en dan opnieuw instaleren

en naturlijk eerst uninstaleren dan weer opnieuw instaleren en dan kijken of die het doet

edit dem froodooo was me 51 seconden voor

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:

Ik heb ook al geprobeerd om hem te uninstallen, maar dan geeft hij een error aan bij de script.img?? Ik heb ook al geprobeerd om hem met delete te verwijderen, maar hij doet niks...

Geplaatst:
Ik heb ook al geprobeerd om hem te uninstallen, maar dan geeft hij een error aan bij de script.img?? Ik heb ook al geprobeerd om hem met delete te verwijderen, maar hij doet niks...

Het is maar goed dat je script.img niet verwijdert heb, want dat is volgens mij een weselijk onderdeel om GTA SA op te laten draaien.

Dus je kunt niet deinstalleren? In jou map van Rockstar Games staat uninstall, heb je daarop geklikt?

Heb je toevallig ook gemod? Heb je kans dat het daaraan ligt...

Geplaatst:

Ik speel de laatste tijd alleen maar GTA3, en toen ik GTASA voor het laatst speelde deed hij het nog prima. Nu wil ik hem net spelen en hij doet NIKS!

Geplaatst:

Je kan hem natuurlijk ook handmatig verwijderen. Gewoon rechtermuisknop --> Hele Gta Sa map deleten, Kijken of er bij start nog wat staat, als daar wat staat ook deleten. Installeer hem daarna opnieuw. Of misschien moet je een nieuwe script.img hebben. Ik weet niet of je dit mag aanvragen maar volgens mij wel. Alles behalve .exe toch?

Ik speel de laatste tijd alleen maar GTA3, en toen ik GTASA voor het laatst speelde deed hij het nog prima. Nu wil ik hem net spelen en hij doet NIKS!

geef eens een plaatje van de map gta san andreas bij mij dee die dat ook niet ik dee gewoon opnieuw instaleren zonder te unnstaleren en toen dee die het weer

Bewerkt: door gta fan man

geef eens een plaatje van de map gta san andreas bij mij dee die dat ook niet ik dee gewoon opnieuw instaleren zonder te unnstaleren en toen dee die het weer

Hoe bedoel je precies??

EDIT: Ik heb weer wat ontdekt: Ik kan in de map data niet in de map: Script, Paths, Icons en Dicions ofzo. Ik denk dat het hieraan ligt. Mar hoe komt het wel weer toegankelijk?

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:

Misschien kan je daarom niet. Log in als beheerder en maak je account ook een account. Verwijder het nu, llukkt het>><?

Geplaatst:

Log je in als beheerder. Maak je aigen account ook een beheerders account. Ga nu terug op je eigen account en verwijder GTA SA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...