Jump to content

GTA SA wil niet opstarten!

Recommended Posts

Geplaatst:

Het heeft geen nut... Ik dacht trouwens altijd dat ik geen beheerder was maar dat was ik wel. Maar ik heb van alles geprobeerd, niks helpt.

Maar zoals ik ook al eerder zei: Ik kan de alleen de map maps in in de map data, de rest is allemaal toegang geweigerd. Dus Script laat me niet toe, icons laat me niet toe, alleen maps! Als ik hem uninstall staat er ook wel dat er een error is in de script map.

Geplaatst:

Als je hem nou eens installeerd op een andere lokatie op je computer. Bijvoorbeeld o peen andere schijf als je dat hebt. en je kan ook gewoon proberen allebestandjes van je cd naar je computer handmatig te kopiëren en gewoon neer zetten. Misschien lukt het dan.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan hem niet installeren als hij al geinstalleerd staat. En vanaf de cd handmatig kopieren wil volgens mij ook niet. :N Mijn zusje kon hem ook eens niet spelen, dat was een poosje terug, kon ze de data map niet betreden... Hetzelfde probleem dus.. :cry:

Laat maar, ik kan hem weer spelen!!! Me pa heeft er eens naar gekeken (nerd :puh: ) en hij deed het weer!

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...