kees1991 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) ik heb de para uit bf2 in gta gekregen er is aleen 1 probleem en dat is dit zoals je siet is de para voor de player inplaats van bofen. hoe los ik dit op. (ik heb hem wel in 3ds rechtopstaan. want als ik er een andere dff in doe dan staat die ook rechtop) EDIT zo heb ik ook een bunker in gta uit bf2 staan maar die is ook gekanteld :'( EDIT antuurlijk heb ik dit alemaal te danken aan SWYV hij heeft mij er bij gehlopen Bewerkt: 25 juli 2006 door kees1991 Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 hou ook rekening met de XYZ coordinaten X is rode pijl en moet naar zijden Y (groene pijl moet naar boven Z is blauwe pijl en moet naar achteren maar wat jij best ook doe is de originiele SA para importeren en BF ook en dan kijken naar originiele in welke richting de pijlen zijn en dan van BF2 hetzelfde instellen Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) jha dat heb ik gedaan. en ze waaren alerbij goet. toen heb ik de orginele verwijdert en de niewe geexporteert als dff EDIT die bunker dat is nog wel te vixen gewoon met de map editor en dan 90 graden draaien maar met de para wil dat niet Bewerkt: 25 juli 2006 door kees1991 Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) hmm, ik ga nu ook eens proberen van dat parachute edit: haha bij mij is die perfect maar alleen de texture is niet goed, nu even fixen (want ik dacht dat die regenboogtexture nodig was, nee dus Bewerkt: 25 juli 2006 door SWYV Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 heb jij hem perfecht ingame ?? geloof er nix van laat eens een schreen sien Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 LOL even de screens op cd plaatsne en dan naar dit pc mss ga ik toch 2versies van maken, een met glanzend regenboog kleur en de ander legerkleur screens komen zometeen hier Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 cool het was een betje mijn idee maar u maakt het :P naja dan hebben we het samen gemaakt ik het idee en jij het uitwerken aleen set je een schreen op een cd ?? je kunt tog beeter mailen ?? naar je eigen msn? Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 mailen? ander pc heeft geen internet en staat hier 1m naast? ^^ dus cd-rw is handiger ^^ regenboog glanzende parachute: nu de leger para: maar alleen een klein probleempje die ik niet kan fixen met Zmodeler: de touwen komen niet op de juiste en goede plaats (en ander probleem is dat de dff bestand gesloten is door Zmodeler zelf dus kan ik hem niet reimporteren -_- Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) hmm ja da begrijg ik ook niet. maar die para siet er wel mooi uit. ja die touwen... boeje het siet er best strak uit EDIT weet u nog in welke map de landschapen staan ?? Bewerkt: 25 juli 2006 door kees1991 Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 landschappen, gebouwen vind jij in map static... in client_object.RAR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.