~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Sorry dat ik meteen zo snel weer een topic maak maar kan iemand voor mij op een kaartje aangeven waar je die auto's kan kopen Reageren
SilverDust Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Ok, Hij komt er zo aan Hier is hij dan. Als je voor dat bord staat komt er te staan of je auto's wil importeren. Druk dan op Space (dacht ik), en maak keuze met de pijltjes. Niet alle auto's zijn op dezelfde dagen aanwezig. Hoe weet je wat voor dag het is? Druk op Tab en rechtsonderin staat de dag Bron kaart: WikiGta Bewerkt: 25 juli 2006 door SilverDust Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 oke maar waar is dat bord >>> Door Dizzee: Er staat een screenshot in zijn post hierboven, met rood omringd...<<< Reageren
SilverDust Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Daar staat toch een rode cirkel om . Klik op het plaatje als je hem groter wil zien. Edit @ hieronder: Easter Basin Docks, Zowat tegenover Doherty garage. Volg het treinspoor richting haven Bewerkt: 25 juli 2006 door SilverDust Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik bedoel waar is die plaats want ik herken die omgeving wel maar ik weet niet waar het is Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 In de Easter Basin Docks (San Fierro) Kijk hier voor meer info. Ik hoef hopenlijk geen kaartje te maken voor de Easter Basin Docks? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Nee zo lukt het wel, thanx vor de hulp Bewerkt: 25 juli 2006 door Lance Dance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.