Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was laatst in gta SA op zn dikst het meeste vet dus,

en toen kwam daarboven in zo een kader te staan dat ik een hartaanvalkon krijgen.

kan dit?? en wat gebeurt er dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat is waar! het kan echt. Je wordt ook sloom enzo als je dik bent. En je zal wel doodgaan als je een hartaanval krijgt zeker?

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

ja dat komt er te staan als je te dik bent maar heeft iemand een screen dat cj een hartaanval heeft

Geplaatst:
Maak eens een screen want ik geloof hier niet echt veel van. :cab:

Hier voor Dynamic en alle anderen een Screen:

fattn2.th.png

Verder heb ik nooit een hartaanval gehad. Meestal om dat hij 10% fat heeft. Maar als je dik bent rent hij anders en doet hij meer dingen anders.

Geplaatst:

Ik heb dat wel eens gezien maar ik geloof niet dat je echt een hart aanval kan krijgen

Stel je bent met een vriendin die veel vet wil en dan krijg je een hartaanval dat kan toch niet

Geplaatst:
Ik heb dat wel eens gezien maar ik geloof niet dat je echt een hart aanval kan krijgen

Stel je bent met een vriendin die veel vet wil en dan krijg je een hartaanval dat kan toch niet

Ik heb net even mezelf vol zitten eten :puh:. Ik had dus 100 procent vet. Was wel vervelend, want als je meer als 10x een maaltijd besteld, geef je over :bonk: .

Toen ik de 100 procent haalde, kwam er inderdaad dat berichtje wat SilverDust zei [zie mijn screen].

Daarna heb ik nog meer gegeten, maar er gebeurde helemaal niets. Dus ik denk niet dat je als je met een vriendin gaat dineren of wat ook, dat je dan overleid aan een hartaanval.

Hierna ben ik nog een eindje gaan rijden. Er gebeurde helemaal niets. Ik heb ook stil gestaan en er gebeurde ook helemaal niets.

In totaal was ik denk 20 minuten met 100 procent vet, maar er gebeurde dus helemaal niets.

Mijn verwachting is dus ook dat ze alleen bedoelen dat je af moet vallen, en dat wat aangedikt hebben. In het echt kan het ook zijn dat je een hartaanval door een te hoog cholesterol krijgt, dus ik denk dat het daar een beetje naar verwijst zonder te veel verdere bedoelingen.

Groetjes, Dutchy3010

post-33831-1153828485.jpg

Geplaatst:

Ik heb het zelf ook wel eens gezien toen ik mezelf had volgepropt, ik denk zelf dat het gebeurt als je heel veel rent en misschien in gevecht bent.

Geplaatst:

Ja kan inderdaad geen hartaanval krijgen, ik heb een huur rondgelopen, gevochten, gereden en gegeten met 100% fat.. Dus een hartaanval kan niet! ;)

Geplaatst:

ik heb zeker te weten een keer een aanval gehad

ik was op zijn dikst en vloog vanuit LV naar mount chillad ofzo toen ik boven de berg hing ging het onweren en opeens ging ik dood :clown:

Geplaatst:

en waarom ben jij dan de enigste die dit gehad heeft?ik heb het nog nooit gehad en ben al 93 dagen op zijn dikst(ingame dan eh :clown: )en het ging onweren?dan kan het toch dat je door de wind tegen een rots knalde ofzo :bonk: .

greetz,MM :cya:

PS:waarom staat dit eigelijk in missiehulpforum?zou dit niet beter in general staan?

Geplaatst:

ik ben in totaal al 500 dagen ingame op zijn dikst ik heb zelfs mijn pc aangelaten met sa aan op volle dikte toen ik een uurtje weg moest ik kwam terug en stond nog steeds op die zelfde plek geen hartaanval ik heb daarna nog een uurtje gevochten en gerent en geen hartaanval dus het is gewoon de bedoeling dat ze je laten schikken en dat je dus gewoon gaat affallen maar missrien kan een hartaanval wel in gta iv en wat sjoelie zegt kna ook niet ik heb het 100en keren herhaalt en ik leef nogsteend dus missrien had je minimum leven en viel je van een beeje groote hoogte toen je perongelijk tevroeg uit je vliegtuig stapte of je sprong uit je vliegtuig met je parachuut ging recht naar beneden want de parachuut deed het niet en per toeval kwam je neet tegelijk dat het begon te onweeren veel dingen kunnen gebeuren maar een hartaanval niet dus mij lijkt het een goed idee om dit topic te laten rusten tot dat er iemand wel met een screenshot komt dat hij een hartaanval heeft dus en ik ga gewoon door met mijn onderzoek maar ik denk dat ik gewoon blijf leven en kan iemand dit topic verplaatsen naar general want dit is beslist geen missie ik zeg het maar greets R.B.

>>> Door Dizzee: Er bestaan ook leestekens...<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...