koenww Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 hierop deze screen zie je een bullet met 2strepen www.gtagames.nl maar in het spel zelf heet hij een dikke lijn erop hoe krijg je 2lijnen? Reageren
SilverDust Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Dat is ook een screen van voor de Release. Dat kan je gewoon aan het hele plaatje zien. Dus dit is helaas niet meer te verkrijgen , Misschien dat je het met een mod kunt terugbrengen. Het is in ieder geval mooier als 1 streep die er nu inzit. Maarja alleen te wijzigen met een mod denk ik. Bewerkt: 25 juli 2006 door SilverDust Reageren
koenww Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 ooh.. jammer maar tog bedankt Reageren
apolloremco Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 je moet in (bijv in SF) een autopimp garage gaan (die in Dorthy vlak bij jou garage) en dan kun je de kleuren veranderen zoals jij het wil... car colour 1 is de kleur van de auto en car colour 2 is de kleur van de 2 strepen. dacht ik (ben niet 100% zeker) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dat veranderen van kleur kan inderdaad, maar je auto krijgt daar geen streep extra van helaas. Op de screen staan er 2 strepen, uiteindelijk is in het spel de uitvoering met 1 dikke streep beland. Daar valt, ook niet in een modshop, niets aan te veranderen..... Reageren
the_fa2man Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 En hij heeft ook 2 van die deukjes voorin op de moterkap en volgens mij heeft die in het spel maar 1 Reageren
Lord of War Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ga gewoon naar die 'tuningshop' vlakbij je garage. kies dan je kleuren (color2 zijn de strepen). Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ga gewoon naar die 'tuningshop' vlakbij je garage. kies dan je kleuren (color2 zijn de strepen). Lees nou eens een keer goed, hij wil TWEE strepen. Minstens 2 personen hier hadden niet eens door waar het echt over ging. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.