SanFierro Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Al dat geld wat ik heb verdiend, kan ik dat nog ergens aan uitgeven, zoals in Vice City en San Andreas?? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Ja Door bijv. wapens kopen Busted/Wasted raken (ben je wel je wapens kwijt) Je kunt wapens kopen bij de Ammu Nation, maar bij Phil Cassidys Fully Cocked Gun Shop zijn ze veel maar dan ook veel duurder ASPHALT Bewerkt: 25 juli 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Ja, je kan er wapens mee kopen, de Pay 'n' Spray kosten betalen, een bom laten plaatsen in 8 Balls Bomb Shop etc. Als je Stripclubs, kleren etc. bedoelt moet ik je helaas teleurstellen. Edit: Asphalt was me voor. Bewerkt: 25 juli 2006 door VforV Reageren
SanFierro Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Balen.... Dus geen nieuwe huizen voor Toni........... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Balen.... Dus geen nieuwe huizen voor Toni........... Neen helaas. Per eiland krijg je één Save-House Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.