Jump to content

[PS]Halo tutorial


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik vind het een beetje standaard. Maar misschien had je bij deze je render nog even kunnen inblenden en een Grandient Map kunnen toevoegen. Met een GM wordt het meer een geheel qua kleur.

Ik heb hem ook even snel gevolgd (moet van de PC af):

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het een leuke tutorial en de uitkomst is mooi. Ik heb hem ook (snel)* even opgevolgd. Dit is mijn outcome:

ridderjg4.png

* Ik moest wel even zoeken naar de c4d renders. :puh:

Ja,mooie outcome,maar misschien moet je,je backgroun een wat lichtere kleur geven, dan is de c4d wat duidelijker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 Vraagjes:

Hoe krijg je dat Blokje

en Welke Font Gebruiken ze er altijd voor?

ik zie altijd dat zulke dingen bij een Sig als er C4D bij gebruikt is

Dus hierbij Vraag ik dat:-)

MvG.

M_B0oy :clown:

>>> Door RonaldVC: Dat blokje lijkt me gewoon een font (lettertype). Je kan het beste even een pm naar gta ripper sturen met de vraag welk font hij gebruikt heeft voor deze tutorial.. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...

SOmige dinge als beginner vond ik best moeielijk misschien iets meer uitleg bij somige dinge aub ik vind het BTW een mooie outcome van jullie allemaal en vooral die van ferre.

Greatz me

ik vind de mijne niet mooi omdat ik nie egt verder kwam maarja tog bedankt voor deze Tut

post-70405-1182171494.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hele mooie tut! Ik heb hem ook gevolgd, maar ik kon geen render vinden die bij de kleuren van de C4D pasten dus het ik deze maar even gedaan. Outcome:

firstc4div0.gif

lol! plopchinees! btw nice tut, alleen bij het einde van gta ripper had je de rand nog een klein beetje kunnen blenden, zodat het niet wit is, dan krijgt het een beter 3d effect

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...