gammie_ Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Hallo ik zoek me helemaal rot dus vandaar dat hier de vraag aan jullie word gesteld: Zoals jullie vastwel weten is er een nummer van de Gebroeders Co met 'Ik heb een Boot' Maar laatst hoorde ik net zo'n nummer maar dat was een andere taal iets van Deens, Noors ofzo Maar dat nummer vond ik dus veel beter klinken weet iemand welk nummer ik bedoel? Alvast Bedankt Bewerkt: 25 juli 2006 door gammie Reageren
Johan O. Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hallo ik zoek me helemaal rot dus vandaar dat hier de vraag aan jullie word gesteld:Zoals jullie vastwel weten is er een nummer van de Gebroeders Co met 'Ik heb een Boot' Maar laatst hoorde ik net zo'n nummer maar dat was een andere taal iets van Deens, Noors ofzo Maar dat nummer vond ik dus veel beter klinken weet iemand welk nummer ik bedoel? Alvast Bedankt Basshunter - Boten Anna ^ dat liedje gaat over een BOT niet over een boot, ookal staat ie op een waterfiets Reageren
Joriz Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Even een link naar het origineel: http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php Duidelijk diefstal van Gebroeders Ko. Aanklacht is dan ook geheel terecht van de originele DJ. Ook mogen de Gebroeders Ko ook wel even een boek lezen om het verschil te leren tussen een bot en een boot. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Wat is dan het nederlands Joriz? is dat dan gewoon die beat maar dan in het nederlands? Bewerkt: 25 juli 2006 door ICE BANANA Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Even een link naar het origineel: http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.phpDuidelijk diefstal van Gebroeders Ko. Aanklacht is dan ook geheel terecht van de originele DJ. Ook mogen de Gebroeders Ko ook wel even een boek lezen om het verschil te leren tussen een bot en een boot. Heeft die kerel van datl iedje van de geboreders Co gajat om het maar ze even te zeggen dan? Zoja In iedergeval vind ik hem leuker zingen dan de Gebroeders Co met dit liedje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.