Zillah Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 http://img145.imageshack.us/img145/9113/tr...ebsite20sp7.jpg dit plaatje was het en dit is het geworden ik ben nog maar een beginner! Beoordeling graag Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Vooor een beginner vind ik hem erg mooi geworden. Je leert vanzelf wel hoe je het mooier kan maken, maar dat is nu niet aan de orde. Ik geef je een 7/10 Bewerkt: 25 juli 2006 door Robin2130 Reageren
Synchro Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Beginnen met manips kan goed zijnn voor de toekomst. Eigenlijk vind ik het origineel plaatje mooier want daar zie je nog kleur hier lijkt die wat verwelkt. Maar als dat het idee was is het wel geslaagd. Wat je ook moet afleren is dat als JPG opslaan , doe altijd PNG opslaan altijd de beste kwaliteit. En de textheb ik niks op te merken ben er zelf niet goed in. Veel succes met je verdere signs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.