~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Als je hitman level al hebt gehaald is het dan mogelijk om toch te zorgen dat je nog maar met 1 wapen schiet door een txd ofzo te veranderen want ik heb een nieuwe gun geinstalleerd maar als je er 2 tegelijk schiet staat het dom Reageren
rems GTA Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hoezo dom? Ja oke! Het is wel dom met en silent pistol ( kan dat wel ) maar uzi's en de rest zijn wel leuk : Maar over je vraag: Ik heb geen idee........... mischien is daar een mod voor. zie gta modding Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hoezo dom?Ja oke! Het is wel dom met en silent pistol ( kan dat wel ) maar uzi's en de rest zijn wel leuk : Maar over je vraag: Ik heb geen idee........... mischien is daar een mod voor. zie gta modding Ik neem aan dat hij het wapen heeft vervangen door bijv. een Shotgun. Dit ziet natuurlijk nogal dom uit omdat hij dan eigenlijk voorover zou moeten vallen. aangezien je een normale Shotgun niet met 1 hand kunt vast houden. Ik neem aan dat hij het zo bedoeld. Ik denk dat je hier moet wezen met je vraag: Klik PS. rems GTA zonder mod kun je geen twee Silenced 9mm's hebben. Reageren
rems GTA Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ja dat bedoelde ik ook Dat zou pas dom zijn als dat kon zeg......pieuw pieuw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.