Bongo Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Weer een nieuwe sig gemaakt, zelf vind ik hem goed gelukt. En jullie? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Inderdaad ,ik zou zo zeggen:Je hebt hem ingeskant van een schilderij,want hij is echt wel mooi.een van je bestewerken 9/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ziet er heel mooi uit hoor ik geef het een 9.5 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik vind de sig heel mooi gelukt. Het is een mooi geheel geworden door het kleurgebruik, en het is netjes afgewerkt. Misschien is het iets teveel gesharpend (mijn mening), en is de tekst ook iets te onduidelijk (ook mijn mening ). Ik vind dat tekst ook niet moet opvallen in een sig, maar het moet wel in enige mate leesbaar blijven. Een border had ook niet misstaan op deze sig, misschien heb je bewust geen border eromheen gedaan, maar ik had het wel gedaan.. Al met al heel netjes, maar het ontbreekt het hem nog een beetje aan de details.. Trouwens, qua kb's is de signature iets te groot om op dit forum te gebruiken. Ruim 109kb, terwijl de sig max. 100kb mag zijn. Dit kan je oplossen door de sig in PS nog een keer op te slaan als jpeg, met een iets lagere kwaliteit, zodat het onder de 100kb komt. Reageren
Froop Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik ben het eens met Ronald. Je kan ook naar Save For Web en dan de optie 'png- 24' gebruiken, goede kwaliteit, maar lager qua bestandsgrootte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.