Reinier93 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Heey we hebben pas een nieuw moederbord gekregen. Ons oude was kapot gegaan. Nu is het probleem dat als ik San Andreas en Vice City speel dat ik geen filmpjes zie:( . Maar andere spellen spelen ook niet goed De sims2 doet het helemaal niet meer. En zo zijn er meer van die dingen. We hebben al naar dat bedrijf gebeld en hun zeggen dat het ook raar is. Ze kunnen ook niets vinden:( Weet iemand misschien wel iets? Alvast bedankt Doei!!! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 euhm,Ik heb weinig verstand van wat er in dat bakkie zit maar probeer eens de instellingen Reageren
Reinier93 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Welk nieuwe instellingen? Heb alles al geprobeert opnieuw geinstaleerd, new game, en windows opnieuw geinstaleerd. Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Hoi Reinier. Ik vermoed dat er een communicatie probleem tussen je moederbord en je videokaart(en evt. andere dingen). Wat je altijd kan proberen is om even alles nog een goed aan te drukken misschien zat iets iets te losjes. Probeer dat eerst eens. Wat je ook nog zou kunnen proberen is van alles de nieuwste drivers opzoeken. Want er kan doordat je drivers verouderd zijn een communicatie probleem ontstaan tussen je moederbord en andere hardware. Als je er niet uitkomt zeg het maar. Ikkes Ps. @ Crew: Past dit topic niet Hier mooier? Bewerkt: 25 juli 2006 door Ikkes Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Welk nieuwe instellingen?Heb alles al geprobeert opnieuw geinstaleerd, new game, en windows opnieuw geinstaleerd. De video instellineng ofzo Reageren
Reinier93 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Die hebben altijd al op laag gestaan. We hebben niet zoon goeie videokaart geforce 5200 Reageren
Reinier93 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hoi Reinier. Ik vermoed dat er een communicatie probleem tussen je moederbord en je videokaart(en evt. andere dingen). Wat je altijd kan proberen is om even alles nog een goed aan te drukken misschien zat iets iets te losjes. Probeer dat eerst eens. Wat je ook nog zou kunnen proberen is van alles de nieuwste drivers opzoeken. Want er kan doordat je drivers verouderd zijn een communicatie probleem ontstaan tussen je moederbord en andere hardware. Als je er niet uitkomt zeg het maar. Ikkes Ps. @ Crew: Past dit topic niet Hier mooier? Wij kregen ook al te horen van het bedrijf maar niets werkt tot nu toe:( Maar toch bedankt! Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 hmm het ligt eerder ana je PC dan ana je videokaart vrees ik gooi es de info's van de specs van je PC Start => uitvoeren => DXDIAG Reageren
Reinier93 Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 hmm het ligt eerder ana je PC dan ana je videokaart vrees ikgooi es de info's van de specs van je PC Start => uitvoeren => DXDIAG Bedoel je dit? Time of this report: 7/26/2006, 18:47:59 Machine name: MAXDATA-7495E10 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)System Manufacturer: To Be Filled By O.E.M. System Model: P4S800-MX BIOS: BIOS Date: 09/03/04 16:04:18 Ver: 08.00.09 Processor: Intel® Celeron® CPU 2.66GHz Memory: 254MB RAM Page File: 206MB used, 1035MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode Doei! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ik zie denk ik het probleem al. Je kunt San Andreas helaas niet spelen. De minimum Systeem eisen dan zijn minimaal 256mb werkgeheugen. Jij hebt maar 254. Ik denk niet dat dat het is, maar het kan wel. Het is immers maar 2MB. Maar om over die dingen terug te komen. Heb je alles wel geïnstalleerd? Want een nieuw moederbord is een compleet nieuw systeem. Je moet dus wel al je videodrivers, geluidskaart installeren. Je moet als je de computer open hebt, ook de videokaart op het moederbord aansluiten door hem "in het moederbord te drukkken. Zo moet je alles wel weer doen. Mocht dat niet lukken, dan kun je beter in het Computer Talk forum gaan of om professionele raad te vragen waar je je pc weg het of een andere winkel. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ik zie denk ik het probleem al. Je kunt San Andreas helaas niet spelen. De minimum Systeem eisen dan zijn minimaal 256mb werkgeheugen. Jij hebt maar 254. Ik denk niet dat dat het is, maar het kan wel. Het is immers maar 2MB. Maar om over die dingen terug te komen. Heb je alles wel geïnstalleerd? Want een nieuw moederbord is een compleet nieuw systeem. Je moet dus wel al je videodrivers, geluidskaart installeren. Je moet als je de computer open hebt, ook de videokaart op het moederbord aansluiten door hem "in het moederbord te drukkken. Zo moet je alles wel weer doen. Mocht dat niet lukken, dan kun je beter in het Computer Talk forum gaan of om professionele raad te vragen waar je je pc weg het of een andere winkel. Ik denk zelf dat het niet aan de systeemeisen ligt. Hij heeft het altijd goed gedaan. Toen we de computer ophaalde hebben ze gezegd dat alle drivers zijn geinstaleerd. Ik heb alles nog nagekeken in de kast maar dat zit ook allemaal goed. Toch bedankt! Doei Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Je vermoed dat alles goed zit, ik niet, anders zou hij het immer wel doen. Ik denk dat er niet veel meer opzit dan gewoon om professionele raad te vragen. Meestal kun je (altijd) terrecht bij de zaak waar je hem gekocht hebt, of het moederbord hebt weggehaald. Verder kun je ook gewoon naar een computer speciaal zaak, waar ze alleen maar met computers bezig zijn. Misschien kost het wel wat, maar het mocht misschien helpen dan ben je er van af. Als die reparatie té duur word, kun je denken aan een nieuwe computer. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Je vermoed dat alles goed zit, ik niet, anders zou hij het immer wel doen. Ik denk dat er niet veel meer opzit dan gewoon om professionele raad te vragen. Meestal kun je (altijd) terrecht bij de zaak waar je hem gekocht hebt, of het moederbord hebt weggehaald. Verder kun je ook gewoon naar een computer speciaal zaak, waar ze alleen maar met computers bezig zijn. Misschien kost het wel wat, maar het mocht misschien helpen dan ben je er van af. Als die reparatie té duur word, kun je denken aan een nieuwe computer.Er zit nog garantie op. Dus we gaan naar dat bedrijf. Over 1 maand want daar is het nu ook vakantie:(Doei! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.