Yoeri55 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Heej allemaal, je hoort wel eens mensen zeggen dat als je 50 personen in een taxi hebt vervoert je Hydrolics op je taxi krijgt. Als je niet al die missies wil doen met de taxi kan je gewoon naar een mod car gaan ( na voltooing van de missie waarmee je moet dansen met een lowrider ). In het noord-westen van Los Santos! ( ook in LV, en SF te vinden ). ( zie kaart) Je kan hem aan een Bruine icoontje herkennen, vlak naast een Pay 'n' spray. Je kan hier met héél veel autos in en je kan hem dan aanpassen. Een paar voorbeelden: 1: Een Limousine Stretge kan je roze ( en andere kleuren ) maken. Hydrolics geven! Sportwielen eronder doen of Off-Road wielen. Je kan ze nitro geven ( Om mee te dansen ). Je kan dit ook doen met een Taxi, Romeo Hearse en nog veel meer. 2. Bij gewone ( Standaard autos van de mensen zelf, als: Washington, Greenwood etc. ) kun je een Spoiler achterop je car zetten, Uitlaad veranderen. Wielen, Soms kan je zelf een soort luchtvervrisser voor op je auto maken ( kan het niet anders uitleggen ) Ook kan je weer Hydrolics en Nitro erop zetten, De kleur veranderen ( als paars, wit, roze, licht blauw, bruin... etc ) Oftewel, je kan hier KEI gave autos maken Hoop dat jullie hierdoor mooiere autos hebben PS als jullie vragen hebben over Vice City, stuur me dan even een persoonlijk bericht! Ik weet alle missies uit me hoofd tot in detail, Alle autos bij naam, Karacters bij naam, En ik heb zelf 3 alles %100 gehaald Vriendelijke groet Y55
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ha Youri dat wisten we al hoor maar bedankt voor de uitleg btw welkom op het forum ohja In verband met die VC missies,We weten hier wel raad in het forum hoor zie maar bij Vice city missie hulp daar kun je mensen helpen
Yoeri55 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ha Youri dat wisten we al hoor maar bedankt voor de uitleg btw welkom op het forum ohja In verband met die VC missies,We weten hier wel raad in het forum hoor zie maar bij Vice city missie hulp daar kun je mensen helpen Okej, sorry, maar ik ben net nieuw dus weet niet wat alles is, maar bedankt voor tip met vice city
Recommended Posts