kristof01 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 op het kort te zeggen: ik zat op de server crazybobs cops and robbers te spelen ik was een carjacker en ik zei (in het eng.): ik bied voor gezochten een air service aan voor maar 500$ eender waar. maar dat verscheen niet zo op het scherm!! (ook in het eng.): ik ben een slechte agent ik geef gezochten een air service. en nog een paar van die texten!! (en mijn nick verscheen in het blauw -> een agent) maar ik was een CARJACKER. zou iemand weten wat ik hier moet tegen doen? waarscheinlijk heb ik nu een warn ofzo op die server... groet kristof. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik denk dat de verbinding met de server weg was gevallen. Dat gebeurt mij wel vaker. Je ziet de teksten van het chatten dan niet meer, en je kunt niemand meer beroven/verkrachten/arresteren. Gewoon SA afsluiten, opnieuw verbinden met de server en alles zou weeer moeten werken. Anders kun je altijd nog even op www.crazybobs.net kijken. Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.